2020. március 20., péntek

KÉRDÉSEK ÉS VÁLASZOK :-)

Kedves Szülők, Nagyszülők!

Elsősorban szeretnénk megköszönni Gabi nénivel, hogy ennyire helytállnak ebben a nehéz helyzetben! Lelkiismeretesen végzik Önök is és a gyerekek is a feladatukat, nagy dicséretet küldünk az osztálynak!

Mivel eltelt az első hét, szeretnénk, ha megosztanák velünk tapasztalataikat! Bármit, ami eddig megfogalmazódott Önökben!

Segítségül néhány kérdés:
Minden tantárgyra gondolva:
- Elegendő-e a feladatmennyiség, vagy esetleg bírnának ennél többet is a gyerekek? ;-)
Ha igen, melyik tantárgyból?
- Érthetőek-e a feladatok megfogalmazásai? Egyértelmű-e, mit kérünk?
- Mi az, ami nagyon jól működik, ne változtassunk rajta?

Nem csak ezekre a kérdésekre várjuk a válaszokat, hanem tényleg bármire, ami felmerül(t) Önökben!

Továbbra is kérjük együttműködésüket, de ezzel eddig sem volt semmilyen probléma.

A gyerekeknek sok puszit küldünk, reméljük, hamarosan személyesen is megölelgethetjük egymást!


Szilvi néni, Gabi néni

Református hittan

Kedveseim! A legfontosabb: imádkozzatok minden nap - ha lehet, a családdal együtt! Szorgalmi feladat: haladhattok tovább a könyvben - egyéni tempó szerint. Jó tanulást, jó egészséget, vigyázzatok magatokra és egymásra!

Technika_márc. 20.

Gyerekek!

Sokat gondolkodtam, mit is tudnátok készíteni otthon. Mivel itt a tavasz, a jó idő, úgy gondoltam, ennek a hangulatát ábrázold egy WC-papír gurigára. Ezt ragaszd rá egy keményebb lapra, s már kész is az asztali tolltartód! Mindenkinek szüksége van ilyenre, hiszen sokszor ceruzákkal készíted el a leckéidet. Ha esetleg van otthon fehér színű lapod, díszítsd azt, majd ragaszd rá a gurigára!
Te választhatod meg, milyen eszközöket, anyagokat használsz hozzá!

Határidő: március 25.
Az elkészült tolltartók képeit az e-mail címemre kérem elküldeni!


Jó hétvégét kívánok!


Matematika_márc. 20.

Gyerekek!

A mai óra 1. feladata az órák szokásos bemelegítő gyakorlata:
számok (0-tól 20-ig) növekvő, csökkenő sorrendje; páros és páratlan számok növekvő és csökkenő sorrendje. Ne felejtsd el mutatni az ujjaidon!

2. feladatként nyisd ki a méhecskés füzeted, s ismételd át belőle a számok bontott alakjait! Tudod, ahol a számházikókba összeadásokat írtunk.

3.-ként oldd meg ezt az egyszerű feladatot:
https://learningapps.org/1654464 --> Kiegészítés 10-re

4.-ként:
https://learningapps.org/1654464 --> Számok 20-ig

5.-ként:
http://www.okosdoboz.hu/feladatsor?id=332&select_osztaly_search=1-osztaly&select_tantargy_search=matematika&select_temakor_search=sorozatok-szamsorozatok
(Aki telefonon tudja megnyitni: rá kell bökni a megfelelő kártyára, majd az üres helyre, ahová oda szeretnénk helyezni. Így kerül oda a kártya a helyére.)


Ma semmit nem kell elküldened nekem e-mailben!!!!



Jó szórakozást, jó hétvégét kívánok! Játsszatok sokat!


Olvasás 03.20. péntek

Jó reggelt!

Most a feladatlapban dolgozunk: Fl. (⚽) 68.o. / első része
Egy új típusú feladatot ismerhetsz meg: igaz - hamis feladat
Arra kérlek, olvasd el a mondatokat! Ami igaz, oda tegyél + jelet, ami hamis, oda írj "h" betűt.
Ellenőrizzétek és javítsátok otthon együtt! (Nem kell elküldeni, de meg kell csinálni!😉)

Az olvasókönyvben folytatjuk: Ok.: 157.o.
- Olvasd el a szavakat először magadban, majd mond ki hangosan!
- "Hány gyereké lett a csokoládé?" című olvasmányt olvasd el 2x! - Próbáld megérteni, megjegyezi!
(Ha szüleidnek van ideje, el is játszhatjátok! Pl.:Te lehetsz Gyuri - apa, anya pedig a nagyi, aztán fordítva! Csináljatok úgy, mintha adnátok, örülnétek, beleharapnátok, aggódnátok stb. Nagyon szeretik a gyerekek, segít megérteni.)
- Most pedig kérdéseket teszek fel! A választ keresd a szövegben és húzd alá!
Csak azokat a szavakat húzd alá, ami a válasz! Használj különböző színeket!
1. Mit kapott Gyuri a nagymamától?
2. Milyen volt a csoki?
3. Ki aggódott, hogy nem ízlik a csoki?
4. Kit vár meg Gyuri?

Visszajelzést várok!
Ma ezeket a válaszokat szeretném látni az olvasókönyvben.
Küldjétek el!

Végül olvasd el a sárga csíkban a bölcsességet. Te is így gondolod? Beszéljétek meg!
Szép napot! Gabi tanító néni🌷


Írás_03.20. pétek

Jó reggelt kívánok!

Ujjtorna, bemelegítés: "Zongorázz" az asztalon! Érintsük össze minden ujjunkat a hüvelykujjunkkal egyenként 3x!

1. Ma egy kis tollbamondást szeretnék kérni a baglyos füzetben.
(Először megnézhetik a gyerekek a képen, hogy mit és hogy kell írni, de aztán diktáljátok!)
Teljesen új lapon kezdve, bal oldalon, fent.
A margóra nagy piros T:  és alá a dátum: 03.20.
Szavak (Nevek nagy betűvel!):
Sanyi, Peti, Zoli
Új sorba mondatok: 
(Először elmondjuk egyben. Megszámoljuk hány szóból áll. Aztán szavanként diktáljuk. Figyeljetek a végén az írásjelre!)
Ani sütit eszik.
Merre van a bolt?









Ha kész, ellenőrizzétek és javítsátok radírral! ✔

Emlékeztető, bemutató a tegnap tanult f betű írásáról!: "f" betű írása (nem kell füzetbe írni)

Most a Mf.: 17. oldalán folytatjuk.
- Az első négy sort írd át és írd le!
- A képírás szavai: szög, fesű, fedő
- A kérdéseket olvasd el és felelj írásban! (nem kell a füzetbe lemásolni)
- Végére egy kis memória játék:
Az utolsó négy szót olvasd el, aztán takard el a kezeddel és próbáld meg emlékezetből leírni!
(Egyesével is lehet!🌷)

Kész is! Jó hétvégét kívánok!😎


Angol 2021.05.25. kedd Revision of Unit 1 & 2

 Kedves Szülők és Gyerekek! A mai órán a következő feladatokat oldottuk meg és ellenőriztük: Mf 20/1.2; Mf 21/ 3,4; Mf 19/2. és MF 12/ 2. A ...