Sziasztok!
A heti feladat táncból, hogy gyakoroljátok a Country-t, amelyhez csatolok egy oktató videót.
https://youtu.be/GKbEJ7EZUuo
Jó gyakorlást! 😉
Balázs bácsi
2020. március 31., kedd
Környezet_márc.31., kedd
Gyerekek!
1. feladatként beszéljétek át, sajnos hogyan szennyezik az emberek a környezetet!
- levegőt --> például: járművek kipufogógázaival (főleg a szén-monoxiddal), gyárak kéményeiből kiáramló füsttel
- vizet --> például: műtrágyával, szennyvízzel, olajjal
- talajt --> például: hulladékokkal (pl.: papír, műanyag tárgyak), rovarirtó szerekkel, növényvédő szerekkel
Nézd át a kerékpáros füzetedből a szelektív hulladékgyűjtést!
2. feladatként töltsd ki, s küldd vissza az alábbi űrlapot!
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfUliqtgFTbXq4wpXIMql2V7NgUf6QyRc86Bw0-k3Zb4dd9DA/viewform?usp=sf_link
3. feladatként beszéljétek meg, az élőlények, s az élettelen dolgok hogyan jutnak energiához!
Segítség hozzá:
4. feladatként nyisd ki a TK-et a 62. oldalon, beszéljétek meg szóban az 1. és 2. feladatot!
5. feladatként nyisd ki a Mf-et a 66-67. oldalon, oldd meg az 5. és a 2. feladatot!
Csak a 66.o./2. feladat megoldásának a képét kérem e-mailben elküldeni!!!!
6. feladatként be kell másolni a kerékpáros füzetbe a 3. feladat segítségét! Ezt kell megtanulnod!
Kész vagy a környezettel!
1. feladatként beszéljétek át, sajnos hogyan szennyezik az emberek a környezetet!
- levegőt --> például: járművek kipufogógázaival (főleg a szén-monoxiddal), gyárak kéményeiből kiáramló füsttel
- vizet --> például: műtrágyával, szennyvízzel, olajjal
- talajt --> például: hulladékokkal (pl.: papír, műanyag tárgyak), rovarirtó szerekkel, növényvédő szerekkel
Nézd át a kerékpáros füzetedből a szelektív hulladékgyűjtést!
2. feladatként töltsd ki, s küldd vissza az alábbi űrlapot!
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfUliqtgFTbXq4wpXIMql2V7NgUf6QyRc86Bw0-k3Zb4dd9DA/viewform?usp=sf_link
3. feladatként beszéljétek meg, az élőlények, s az élettelen dolgok hogyan jutnak energiához!
Segítség hozzá:
4. feladatként nyisd ki a TK-et a 62. oldalon, beszéljétek meg szóban az 1. és 2. feladatot!
5. feladatként nyisd ki a Mf-et a 66-67. oldalon, oldd meg az 5. és a 2. feladatot!
Csak a 66.o./2. feladat megoldásának a képét kérem e-mailben elküldeni!!!!
6. feladatként be kell másolni a kerékpáros füzetbe a 3. feladat segítségét! Ezt kell megtanulnod!
Kész vagy a környezettel!
Matematika_márc.31.,kedd
Jó reggelt kívánok!
1. Jöhet a tegnapi bemelegítő gyakorlat
- számok növekvő, csökkenő sorrendje --> most nem kell mutatnod az ujjaidon, viszont próbáld meg olyan gyorsan, hogy 1 nagy levegővétellel el tudd mondani 10-ig, majd vegyél még 1 nagy levegőt, s folytasd 20-ig --> ha nagyon jól megy, próbáld meg 1 nagy levegővel 20-ig -->csökkenőben ugyanígy
- ugyanígy próbáld meg a páros, páratlan számokat is növ., csökk. sorrendben
2. Tízesátlépéses összeadás: 7-hez adunk
A feladatokat a szokásos lépésekkel kérem megoldani!
Fgy. (ceruzás könyv) 70.o./1., 3. --> Kérem a bontásokat, bolhaszámokat!
Csak a 3. feladat megoldásának a képét kérem e-mailben elküldeni!!!
TK. (vastag könyv) 101.o./1.,2.,3.
Plusz feladat:
Fgy. 70.o./2.
1. Jöhet a tegnapi bemelegítő gyakorlat
- számok növekvő, csökkenő sorrendje --> most nem kell mutatnod az ujjaidon, viszont próbáld meg olyan gyorsan, hogy 1 nagy levegővétellel el tudd mondani 10-ig, majd vegyél még 1 nagy levegőt, s folytasd 20-ig --> ha nagyon jól megy, próbáld meg 1 nagy levegővel 20-ig -->csökkenőben ugyanígy
- ugyanígy próbáld meg a páros, páratlan számokat is növ., csökk. sorrendben
2. Tízesátlépéses összeadás: 7-hez adunk
A feladatokat a szokásos lépésekkel kérem megoldani!
Fgy. (ceruzás könyv) 70.o./1., 3. --> Kérem a bontásokat, bolhaszámokat!
Csak a 3. feladat megoldásának a képét kérem e-mailben elküldeni!!!
TK. (vastag könyv) 101.o./1.,2.,3.
Plusz feladat:
Fgy. 70.o./2.
Írás_03. 31. kedd
Jó reggelt kívánok!💮
1. Melegítsük be az ujjainkat! - Gyülekeznek a felhők....🖐
1. Melegítsük be az ujjainkat! - Gyülekeznek a felhők....🖐
2. Gyakoroljuk a képírást ezzel a szerencsekerekes feladattal!
Legalább 6x forgasd meg!
Írd le a szavakat a NAPOCSKÁS FÜZETEDBE!🌞
Egy sort hagyj ki az előzőmunka alatt.
Dátumot írd a margóra (03.31.) Már kezdheted is a pörgetést és írást! A szavak közé tegyél vesszőt!
3. Ma két nagybetűvel fogunk megismerkedni: a B és V írását tanuljuk meg.
A videón a B betű 4:44-nél, a V 3:31-nél található.
A nagy B betű és V betű írása
Elhelyezkedésük a vonalrendszerben:
Mindkét betű írását a "padlásról" indítjuk.
A B betűt állóegyenessel kezdjük! Felemeljük a ceruzát és jobbra kerekítve a padlásról rajzoljuk a két pocakot.
A V betű a kicsi v felnagyítása két vonalközben.
A többi betű ferde egyenessel tud hozzájuk kapcsolódni.
4. A baglyos Nagybetűs írólapokban kezdjük a vázolást! Kék színessel!
B betű: 15.o. (Ha véletlenül megírtad a P-vel, akkor is írd át más színűvel!)
V betű: 3.o.
5. A munkafüzetben folytatjuk a munkát.
Mf.: 24. o.
- Az 1. sort kékkel írd át.
- Grafittal folytasd! 2.- 8. sorig a mintát is írd át és írd le a betűket, szavakat!
- A mondatokat olvasd el és másold le!
GYÖNGYBETŰS írást kérek ezen az oldalon!
(A gyerekek tudják, hogy ez azt jelenti: lassabban, de szépen és pontosan kell dolgozni.👀)
Visszajelzést kérek! A munkafüzet 24. oldalát kérem visszaküldeni!
Készen vagy! Köszönöm a munkád!😀 Gabi tanító néni
A videón a B betű 4:44-nél, a V 3:31-nél található.
A nagy B betű és V betű írása
Elhelyezkedésük a vonalrendszerben:
Mindkét betű írását a "padlásról" indítjuk.
A B betűt állóegyenessel kezdjük! Felemeljük a ceruzát és jobbra kerekítve a padlásról rajzoljuk a két pocakot.
A V betű a kicsi v felnagyítása két vonalközben.
A többi betű ferde egyenessel tud hozzájuk kapcsolódni.
4. A baglyos Nagybetűs írólapokban kezdjük a vázolást! Kék színessel!
B betű: 15.o. (Ha véletlenül megírtad a P-vel, akkor is írd át más színűvel!)
V betű: 3.o.
5. A munkafüzetben folytatjuk a munkát.
Mf.: 24. o.
- Az 1. sort kékkel írd át.
- Grafittal folytasd! 2.- 8. sorig a mintát is írd át és írd le a betűket, szavakat!
- A mondatokat olvasd el és másold le!
GYÖNGYBETŰS írást kérek ezen az oldalon!
(A gyerekek tudják, hogy ez azt jelenti: lassabban, de szépen és pontosan kell dolgozni.👀)
Visszajelzést kérek! A munkafüzet 24. oldalát kérem visszaküldeni!
Készen vagy! Köszönöm a munkád!😀 Gabi tanító néni
Feliratkozás:
Bejegyzések (Atom)
Angol 2021.05.25. kedd Revision of Unit 1 & 2
Kedves Szülők és Gyerekek! A mai órán a következő feladatokat oldottuk meg és ellenőriztük: Mf 20/1.2; Mf 21/ 3,4; Mf 19/2. és MF 12/ 2. A ...
-
Jó reggelt kívánok!🌷 Kezdjük egy kis bemelegítéssel. Olvasd el! Szóolvasás Nyisd ki az olvasókönyved a 173. oldalon! Olvasd el a ...
-
Kedves Szülők, Gyerekek! Itt fogunk Nektek/Önöknek naponta feladatokat, tanácsokat és megoldási lehetőségeket adni. Látni fogom, hogy ki m...
-
Sziasztok! E heti feladat: - Angol keringő gyakorlása a tánctartásra figyelve! - Country gyakorlása Csatolom a g...