2020. március 31., kedd

Társastánc 28.hét

Sziasztok!
A heti feladat táncból, hogy gyakoroljátok a Country-t, amelyhez csatolok egy oktató videót.

https://youtu.be/GKbEJ7EZUuo

Jó gyakorlást! 😉
Balázs bácsi

Környezet_márc.31., kedd

Gyerekek!

1. feladatként beszéljétek át, sajnos hogyan szennyezik az emberek a környezetet!

- levegőt --> például: járművek kipufogógázaival (főleg a szén-monoxiddal), gyárak kéményeiből kiáramló füsttel
- vizet --> például: műtrágyával, szennyvízzel, olajjal
- talajt --> például: hulladékokkal (pl.: papír, műanyag tárgyak), rovarirtó szerekkel, növényvédő szerekkel

Nézd át a kerékpáros füzetedből a szelektív hulladékgyűjtést!


2. feladatként töltsd ki, s küldd vissza az alábbi űrlapot!

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfUliqtgFTbXq4wpXIMql2V7NgUf6QyRc86Bw0-k3Zb4dd9DA/viewform?usp=sf_link


3. feladatként beszéljétek meg, az élőlények, s az élettelen dolgok hogyan jutnak energiához!

Segítség hozzá:


4. feladatként nyisd ki a TK-et a 62. oldalon, beszéljétek meg szóban az 1. és 2. feladatot!


5. feladatként nyisd ki a Mf-et a 66-67. oldalon, oldd meg az 5. és a 2. feladatot!

Csak a 66.o./2. feladat megoldásának a képét kérem e-mailben elküldeni!!!!


6. feladatként be kell másolni a kerékpáros füzetbe a 3. feladat segítségét! Ezt kell megtanulnod!


Kész vagy a környezettel!



Matematika_márc.31.,kedd

Jó reggelt kívánok!

1. Jöhet a tegnapi bemelegítő gyakorlat
- számok növekvő, csökkenő sorrendje --> most nem kell mutatnod az ujjaidon, viszont próbáld meg olyan gyorsan, hogy 1 nagy levegővétellel el tudd mondani 10-ig, majd vegyél még 1 nagy levegőt, s folytasd 20-ig --> ha nagyon jól megy, próbáld meg 1 nagy levegővel 20-ig -->csökkenőben ugyanígy
- ugyanígy próbáld meg a páros, páratlan számokat is növ., csökk. sorrendben


2. Tízesátlépéses összeadás: 7-hez adunk

A feladatokat a szokásos lépésekkel kérem megoldani!

Fgy. (ceruzás könyv) 70.o./1., 3.  --> Kérem a bontásokat, bolhaszámokat!

Csak a 3. feladat megoldásának a képét kérem e-mailben elküldeni!!!

TK. (vastag könyv) 101.o./1.,2.,3.



Plusz feladat:
Fgy. 70.o./2.


Írás_03. 31. kedd

Jó reggelt kívánok!💮

1. Melegítsük be az ujjainkat! - Gyülekeznek a felhők....🖐

2. Gyakoroljuk a képírást ezzel a szerencsekerekes feladattal!
Legalább 6x forgasd meg!
Írd le a szavakat a NAPOCSKÁS FÜZETEDBE!🌞
Egy sort hagyj ki az előzőmunka alatt.
Dátumot írd a margóra (03.31.) Már kezdheted is a pörgetést és írást! A szavak közé tegyél vesszőt!

Képírás gyakorlás

3. Ma két nagybetűvel fogunk megismerkedni: a B és V írását tanuljuk meg.
A videón a B betű 4:44-nél, a V 3:31-nél található.

A nagy B betű és V betű írása

Elhelyezkedésük a vonalrendszerben:

Mindkét betű írását a "padlásról" indítjuk.
A B betűt állóegyenessel kezdjük! Felemeljük a ceruzát és jobbra kerekítve a padlásról rajzoljuk a két pocakot.
A V betű a kicsi v felnagyítása két vonalközben.
A többi betű ferde egyenessel tud hozzájuk kapcsolódni.

4. A baglyos Nagybetűs írólapokban kezdjük a vázolást! Kék színessel!
B betű: 15.o. (Ha véletlenül megírtad a P-vel, akkor is írd át más színűvel!)
V betű: 3.o.

5. A munkafüzetben folytatjuk a munkát.
Mf.: 24. o. 
- Az 1. sort kékkel írd át.
- Grafittal folytasd! 2.- 8. sorig a mintát is írd át és írd le a betűket, szavakat!
- A mondatokat olvasd el és másold le!

GYÖNGYBETŰS írást kérek ezen az oldalon!
(A gyerekek tudják, hogy ez azt jelenti: lassabban, de szépen és pontosan kell dolgozni.👀)
Visszajelzést kérek! A munkafüzet 24. oldalát kérem visszaküldeni! 

Készen vagy! Köszönöm a munkád!😀 Gabi tanító néni




Angol 2021.05.25. kedd Revision of Unit 1 & 2

 Kedves Szülők és Gyerekek! A mai órán a következő feladatokat oldottuk meg és ellenőriztük: Mf 20/1.2; Mf 21/ 3,4; Mf 19/2. és MF 12/ 2. A ...