Jó reggelt kívánok!
1. Tanultuk környezetből, hogy tavasszal újraéled a természet: visszajönnek a költöző madarak, a fák rügyezni, virágozni kezdenek, a virágok is kinyílnak, szirmokat bontanak.
Nézd meg az alábbi videót a virágok kinyílásáról! Ez egy gyorsított felvétel lesz, amelyben nagyon jól látszódik, hogyan bontják ki magukat sziromról sziromra a virágok.
https://www.youtube.com/watch?v=PgnoB9ZFC0U
2. Vannak olyan mesék, amelyekben virágok a szereplők. Tudjátok, hogy a valóságban az állatok, a növények nem tudnak beszélni, de a mesékben ez lehetséges. Erre azt mondjuk, hogy emberi tulajdonságokkal ruházzák fel, vagyis megszemélyesítik őket.
Nézz meg egy rövid mesét, melyben lepke és virágok a szereplők!
https://www.youtube.com/watch?v=-DdTxZpCq-A
3. Rajzolj te is megszemélyesített virágokat! Ha gondolod, az előbb látott mesét is papírra vetheted!
Az elkészült rajzról nem kell képet küldened e-mailben, de ha mégis szeretnéd, megoszthatod velem!
További szép napot kívánok!
2020. május 13., szerda
Matematika_május 13.,szerda
Jó reggelt kívánok!
Bemelegító feladat:
https://learningapps.org/2926851 - Összeadás, kivonás 20-ig - csoportosítás
Feladat:
A füzetbe bemásolni az alábbi műveleteket, majd kiszámítani:
A füzetben lévő feladat megoldásáról képet kérek elküldeni e-mailben!!!
További szép napot kívánok!
Bemelegító feladat:
https://learningapps.org/2926851 - Összeadás, kivonás 20-ig - csoportosítás
Feladat:
A füzetbe bemásolni az alábbi műveleteket, majd kiszámítani:
A füzetben lévő feladat megoldásáról képet kérek elküldeni e-mailben!!!
További szép napot kívánok!
Írás_05.13. szerda
Jó reggelt!🌵
Melegítsd be az ujjacskáidat! (Kis kezemet...)
Melegítsd be az ujjacskáidat! (Kis kezemet...)
Folytassuk a tanulást két, új nagybetű írásával: a J és a Cs betűkkel!
Nézzük meg a videón az írásukat:
Vizsgáljuk meg az elhelyezkedésüket a vonalrendszerben:
A nagy J betű három vonalközben helyezkedik el.
Írását egy kis ferde egyenessel kezdjük, a "padlás közepétől", ami egy nagy állóegyenessel egészen a pincéig húzódik, egy kis hurokban végződve.
A nagy Cs két ismert elemből áll. Egy nagy C és egy s, ferde egyenessel összekapcsolva.
Két vonalközben helyezkedik el. A "padláson" kezdjük írni. Úgy, mint minden kör alakú betűt, az óra kettes számától balra indítva, majd ahogy befejeztük az írását, abból a pontból indítjuk a kis s-t.
A többi betű az s "hátához" kapcsolódik ferde egyenessel.
- A baglyos Nagybetűs írólapokat nyisd ki a 22. és 9. oldalon és vázold a J és Cs betűket kékkel!
Folytasd az Írás munkafüzet 50. oldalán!
- Kékkel vázold az első sort!
- Válts grafit ceruzára és írj nagy J és Cs betűt!
- Írd át és másold le a neveket!
- Olvasd el és másold le a mondatot!
Az Írás munkafüzet 51. oldalán a mondatok írása következik.
Figyelj, hogy nagybetűvel kezdd és írásjel (.) legyen a végén!
Végül, a vers másolása.
Visszajelzést kérek a Mf.:51. oldaláról!👀
Kész az írás! Köszönöm a munkád! 🍓 Gabi tanítónéni
Olvasás_05.13. szerda
Jó reggelt kívánok!🌞🌈🌴🐘
Bemelegítésként olvassunk kis- és nagybetűkkel írt szavakat!
Olvasó feladat
Kezdjük az olvasókönyv 191. oldalán a munkát!
Újabb ritka betűvel ismerkedünk: x (úgy ejtjük: ksz)
- Olvasd el a rózsaszín sorban a betűket! Karikázd be pirossal a x betűket!
- Olvasd tovább a mesét! (Miau 4. rész 2x!)
Mi történt? Mondd el!
Egy kis gyakorlás!😊
x a szavakban
- Az olvasás munkafüzet 80. oldalán folytassuk a munkát!
Biztosan látjátok, hogy egyre több az olvasnivaló.
Továbbra is kérlek benneteket hogy naponta gyakoroljátok az olvasást, mert a 2. osztály keservesen nehéz lesz, ha nem ismeritek a betűket.
Minél nagyobbak lesztek, annál több olvasást igényel majd a tanulás, a tananyagok elsajátítása.
Azzal tudunk segíteni, ha magabiztosan tudunk olvasni. Akkor lehet öröm a tanulás, élvezetes az ismeretszerzés.
Az olvasás egy új, mesés világot tár elénk, csak a betűket szükséges jól ismernünk, a többi pedig a képzeletünkön múlik.
Levezetőfeladat:
Játék a nevekkel
Készen vagy az olvasással! Köszönöm a munkád!🍍 Gabi tanítónéni
Bemelegítésként olvassunk kis- és nagybetűkkel írt szavakat!
Olvasó feladat
Kezdjük az olvasókönyv 191. oldalán a munkát!
Újabb ritka betűvel ismerkedünk: x (úgy ejtjük: ksz)
- Olvasd el a rózsaszín sorban a betűket! Karikázd be pirossal a x betűket!
- Olvasd el a szavakat! Kösd össze a képeket a jelentésüket ábrázoló szavakkal!
- Olvasd el a szöveget! Karikázd be kékkel a szövegben a x betűket!- Olvasd tovább a mesét! (Miau 4. rész 2x!)
Mi történt? Mondd el!
Egy kis gyakorlás!😊
x a szavakban
- Az olvasás munkafüzet 80. oldalán folytassuk a munkát!
Biztosan látjátok, hogy egyre több az olvasnivaló.
Továbbra is kérlek benneteket hogy naponta gyakoroljátok az olvasást, mert a 2. osztály keservesen nehéz lesz, ha nem ismeritek a betűket.
Minél nagyobbak lesztek, annál több olvasást igényel majd a tanulás, a tananyagok elsajátítása.
Azzal tudunk segíteni, ha magabiztosan tudunk olvasni. Akkor lehet öröm a tanulás, élvezetes az ismeretszerzés.
Az olvasás egy új, mesés világot tár elénk, csak a betűket szükséges jól ismernünk, a többi pedig a képzeletünkön múlik.
Levezetőfeladat:
Játék a nevekkel
Készen vagy az olvasással! Köszönöm a munkád!🍍 Gabi tanítónéni
Angol Emelt 05.13.
Kedves Szülők és Gyerekek!
A mai téma: Hot, warm, cool, cold -Exercises = Forró, meleg, hűvös, hideg- Gyakorlás
1. Nézzétek meg a következő videót!
https://www.youtube.com/watch?v=PvDvLC5vT74
- Készítsetek egy hasonló táblázatot a füzetetekbe és
rajzoljátok bele a videóban szereplő ételeket, tárgyakat a megfelelő helyre!
- Szorgalmi: angolul az ételek, tárgyak nevét a rajzok mellé írni
- Fényképezzétek le a füzetet!
2. TK 53.oldal
-Hallgassátok meg a linken szereplő hanganyagot!
https://drive.google.com/file/d/1veCx3Wl6hdP0VY-cGMK2JxwGdlN_7SiJ/view?usp=sharing
-Színezzétek ki a számokat a hőmérsékletnek megfelelően a hanganyag alapján:
hot, warm, cold
- Írjátok a képek fölé angolul milyen hőmérsékletet jeleznek!
- Fényképezzétek le a TK-et!
3. Küldjétek el a képeket az email címemre 2020.05.14. 19:00-ig.
Köszönöm szépen!
Jó munkát!
Enikő néni
A mai téma: Hot, warm, cool, cold -Exercises = Forró, meleg, hűvös, hideg- Gyakorlás
1. Nézzétek meg a következő videót!
https://www.youtube.com/watch?v=PvDvLC5vT74
- Készítsetek egy hasonló táblázatot a füzetetekbe és
rajzoljátok bele a videóban szereplő ételeket, tárgyakat a megfelelő helyre!
- Szorgalmi: angolul az ételek, tárgyak nevét a rajzok mellé írni
- Fényképezzétek le a füzetet!
HOT
|
COLD
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. TK 53.oldal
-Hallgassátok meg a linken szereplő hanganyagot!
https://drive.google.com/file/d/1veCx3Wl6hdP0VY-cGMK2JxwGdlN_7SiJ/view?usp=sharing
-Színezzétek ki a számokat a hőmérsékletnek megfelelően a hanganyag alapján:
hot, warm, cold
- Írjátok a képek fölé angolul milyen hőmérsékletet jeleznek!
- Fényképezzétek le a TK-et!
3. Küldjétek el a képeket az email címemre 2020.05.14. 19:00-ig.
Köszönöm szépen!
Jó munkát!
Enikő néni
Feliratkozás:
Bejegyzések (Atom)
Angol 2021.05.25. kedd Revision of Unit 1 & 2
Kedves Szülők és Gyerekek! A mai órán a következő feladatokat oldottuk meg és ellenőriztük: Mf 20/1.2; Mf 21/ 3,4; Mf 19/2. és MF 12/ 2. A ...
-
Jó reggelt kívánok!🌷 Kezdjük egy kis bemelegítéssel. Olvasd el! Szóolvasás Nyisd ki az olvasókönyved a 173. oldalon! Olvasd el a ...
-
Kedves Szülők, Gyerekek! Itt fogunk Nektek/Önöknek naponta feladatokat, tanácsokat és megoldási lehetőségeket adni. Látni fogom, hogy ki m...
-
Sziasztok! E heti feladat: - Angol keringő gyakorlása a tánctartásra figyelve! - Country gyakorlása Csatolom a g...