2020. április 7., kedd

Társastánc 29. hét

Kedves Szülők és gyerekek!

Remélem mindenki jól van és jut ideje a táncokat is gyakorolni!
A heti feladat hogy gyakoroljátok az eddig tanultakat. Mivel ma lenne a szünet előtti utolsó óra (játékóra), ezért csak egy rövid disco koreográfiát küldök, amit betanulhattok!
Szeretnék visszajelzést az otthoni munkátokról kép, videó, rajz formájában, messengeren vagy email-en: pap.balazs.ferenc@gmail.com, április 21-ig!


Jó munkát és jó egészséget kívánok!🙂

Kellemes Húsvétot!
Balázs bácsi

Ének_04.07. kedd

Szervusztok Gyerekek!🎵🎶

Közeledik a húsvét, ezért ma egy nyuszis dalt mutatok be Nektek. Ennek a dalnak az a különlegessége, hogy nem magyar, hanem osztrák gyermekdal. Mert nem csak a magyar gyerekek szeretik a nyuszikat!🐇 Lehet, hogy már hallottad az oviban, de most már el is tudod olvasni!😉
Nyisd ki az énekkönyvedet a 48. oldalon!
Hallgasd meg! Énekeld el!

Nyuszi Gyuszi dal

Ez a dal "dó" hanggal kezdődik. Emlékszel a szolmizációs hangokra?

szó
mi
dó - a "dó" kézjele:
A négy hang közül a "dó" a legmélyebb hang.









Zenehallgatásnak ajánlom:
Tudjátok Gyerekek nem csak mi nem járhatunk most iskolába, hanem például a zenészek sem zenélhetnek együtt, egy teremben. Ezért otthon muzsikálnak.🏡
Melyik dalt játsszák?
Milyen hangszereket ismersz fel?😊

Óbudai Danubia Zenekar (Szimfonikusok karanténban)

Jó szórakozást kívánok! 🌼 Gabi tanítónéni



Írás_04.07. kedd

Jó reggelt!🐥

Egy kis bemelegítő feladat, ismétlés:
Írott és nyomtatott betűk párosítása

Ma a nagy Á és C betűket tanuljuk meg írni.
Az Á betű írása már könnyű feladat, hiszen a nagy A betűtől "csak" egy ékezetben tér el.😉

A nagy C betűt viszont vizsgáljuk meg!
Két sorközbe írjuk, a "házba" és a "padlásra". A kezdőpont a "padláson" van, balra kerekítjük. A többi betű ferde egyenessel kapcsolódik.

Tekintsd meg az írásukat!
A nagy Á 2:21' és a nagy C 4:36' írása







A baglyos Nagybetűs írólapok 9. oldalán kérem kékkel vázolni a nagy C betűt! (A Cs-vel várjunk!)
(Szerintem a nagy Á-t már megírtuk, de ha nem, akkor a 6. oldalon írd meg azt is!😊)  

A munkát a munkafüzet 30. oldalán folytassuk!
Vázolj kékkel az első sorban 1-1 betűt!
Válts grafitceruzára!
A 2.-5. sorban írd át, írd le!
A 6.-8. sorban olvass és másolj!
9.-10. sorban képírás: nyereg, táska, kagyló, hernyó

A baglyos füzetbe 🦉 kérek tollbamondást!
(dátum, piros T:, Egy sor kimarad az előző munka alatt.)
Tódor, Ábel, Cegléd
Ágnes, Tiszaföldvár😉
Cinke ül az ágon.
Hová utazol?
Ne nyúlj hozzá!
Erről kérek visszajelzést!!! Tollbamondás!

Köszönöm a munkád! Jó pihenést!👧 Gabi tanítónéni



Olvasás_04.07. kedd

Jó reggelt!⏰

Egy kis bemelegítő olvasásgyakorlás a kártyákról!
Olvasd el a kártyákat!

Nyisd ki az olvasókönyvedet a 172. oldalon!
Olvasd el Móricz Zsigmond: A héja című meséjét!
Figyeld meg!
- Két szereplő beszélget, ezt párbeszédnek hívjuk. Kik a szereplők? (héja, tyúk)
- Írásban ezt gondolatjelekkel jelöljük. (-)
Próbáljátok párbeszédesen olvasni anyával, apával vagy tesóval! Ha van kedvetek, el is játszhatjátok!

Oldd meg a következő szövegértés feladatot!:
Kvíz játék A héja című olvasmányból

Szómagyarázat: A héja egy ragadozómadár. Kisebb madarakra is vadászik. Ha tudja, ellopja a csibéket, kiskacsákat, kislibákat. A tyúkanyó, libamama vagy kacsamama védelmezi a kicsinyeit, megpróbálja elzavarni a héját. Régen a gyerekek ezt el is játszották. Erről szól ez a kis gyerekdal, hallgasd meg!
Héja, héja - dal

Folytassuk az olvasókönyv 233. oldalán a munkát!
Közeleg a húsvét.🐇Olvasd el a két kis történetet!
A 2. történethez kérdéseket teszek fel, jelöld a válaszokat a szövegben!
- Kik a szereplők? Húzd alá pirossal! (Kriszti, Ildi)
- Hogyan díszítették a tojásokkal? Keretezd be kékkel a válaszokat!(mintákat rajzoltak rájuk, tarkára festették.)
Szorgalmi feladat🦋
Ha van kedved, próbáld ki az olvasmányhoz kapcsolódó játékot is!

Hiányzó szó

Készen vagy az olvasással! Köszönöm a munkád!🐣 Gabi tanítónéni

Matematika_ápr.7.,kedd

Jó reggelt kívánok!


1. Bemelegítő feladatként oldd meg a tegnapiakat!

https://wordwall.net/hu/resource/1006368/p%C3%B3tl%C3%A1s-12-es-sz%C3%A1mk%C3%B6rben

https://wordwall.net/hu/resource/1038026/kivon%C3%A1s-t%C3%ADzes%C3%A1tl%C3%A9p%C3%A9s-n%C3%A9lk%C3%BCl


2. feladat: Műveletek gyakorlása

A füzetbe kérem ezeket leírni, megoldani:


A feladatmegoldást kérem e-mailben elküldeni!!!


3. feladat: Kivonás gyakorlása

10-et pörgess!


Nem kell a füzetbe leírni!



Angol 2021.05.25. kedd Revision of Unit 1 & 2

 Kedves Szülők és Gyerekek! A mai órán a következő feladatokat oldottuk meg és ellenőriztük: Mf 20/1.2; Mf 21/ 3,4; Mf 19/2. és MF 12/ 2. A ...