Kedves Szülők és Gyerekek!
Nehezen elérhető az internetes oldal és nem tudja mindenki meghallgatnia a CD-t, ezért
a mai feladat:
MF34.old színezés,
Mf 35.old. Karikázd be mi van a csomagban!
Mindkét oldalt fotózzátok le és küldjétek el az e-mail címemre: sz.k.e.english@gmail.com
Köszönöm szépen!
Enikő néni
Ui.: Nem baj, ha korábban el lett készítve, most kérem a képeket elküldeni.
2020. március 23., hétfő
Rajz_márc. 23., 27.
Gyerekek!
Az e heti 2 rajzórán a közlekedésről lesz szó. Mind a 2 óra anyagát elküldöm most.
1. feladat: Beszélgetés a közlekedési szabályokról
Segítségedre lehet benne a kerékpáros füzeted!
2. feladat: Beszélgetés a közlekedési dugó kialakulásának okairól
Egy aranyos versike hozzá:
3. feladat: Beszélgetés a közlekedési táblákról
Egy kis segítség hozzá: https://www.youtube.com/watch?v=Gr58o6mL3Dw
4. feladat: Piktogramok (piktogram = tájékoztató ábra) jelentésének átbeszélése
Például:
Határidő: április 1.
Az e-mail címemre kérem elküldeni az elkészült tábla rajzát!
Az e heti 2 rajzórán a közlekedésről lesz szó. Mind a 2 óra anyagát elküldöm most.
1. feladat: Beszélgetés a közlekedési szabályokról
Segítségedre lehet benne a kerékpáros füzeted!
2. feladat: Beszélgetés a közlekedési dugó kialakulásának okairól
Egy aranyos versike hozzá:
Bartos Erika: Dugó
Dugó van a Nagykörúton,
Nagyon lassan haladunk!
Biztos, hogy még fél órán át
Benzingőzben maradunk.
Dugó van a Nagykörúton,
Dugó minden irányba’,
Nem haladunk semerre sem,
Se előre, se hátra.
Dugó van a Nagykörúton,
Hű, de sok a dudaszó,
Beszorultunk jobbról, balról,
Szárnyra kelni volna jó!
Dugó van a Nagykörúton,
Várakozunk mérgesen,
Mikor érünk végre haza?
Jobb, ha meg sem kérdezem.
3. feladat: Beszélgetés a közlekedési táblákról
Egy kis segítség hozzá: https://www.youtube.com/watch?v=Gr58o6mL3Dw
4. feladat: Piktogramok (piktogram = tájékoztató ábra) jelentésének átbeszélése
Például:
5. feladat: Jeltervezés
Rajzold meg, hogy milyen lenne az állatkertet vagy játszóteret jelző tábla!
Négyzet alakú, kék szélű tájékoztató tábla készítése, melyben az állatkertet vagy játszóteret ábrázoló piktogram fekete színű.Határidő: április 1.
Az e-mail címemre kérem elküldeni az elkészült tábla rajzát!
Matematika_márc. 23.
Szép, havazós reggelt kívánok!
Úgy tűnik, a mai napon borult, szomorú idő lesz, de a ti jókedvetek mindenképp maradjon meg, hiszen matekozhattok! ;-)
1. feladatként a szokásos bemelegítő gyakorlatot kérem:
- számok növekvő, csökkenő sorrendben,
- páros, páratlan számok növekvő, csökkenő sorrendben.
A 2.feladat feladataiban most csak összeadnotok kell, de nem nehezek, könnyedén meg tudjátok oldani őket.
Megint 2 csoportra osztom az osztályt:
- 1. csoport: Rijad, Kevin, Riki, Ny. Csabi, Erik, Virág, Tifi, Krisztián + akiknek a szülei dolgoznak, s csak d.u - este tudnak segíteni a feladatmegoldásokban
Feladatotok: Számoljunk! 74. o./1., 2. első ábra, 3.
- 2. csoport: akik nem olvasták a nevüket az első csoportban és valaki tud tanulni velük napközben
Feladatotok: Számoljunk! 74. o./1., 2., 3.
A 3. feladathoz egy kis segítség:
Az összes feladat megoldását kérem e-mailben elküldeni!!!
Plusz feladatok:
1. https://wordwall.net/hu/resource/419450/matek/%c3%b6sszead%c3%a1s-tizes%c3%a1tl%c3%a9p%c3%a9ssel-1-oszt%c3%a1ly
2. https://wordwall.net/hu/resource/748467/matek/p%c3%b3tl%c3%a1s-10-es-sz%c3%a1mk%c3%b6r
3. Ha az udvaron valahol megmarad a hó, rajzolj bele számokat!
Úgy tűnik, a mai napon borult, szomorú idő lesz, de a ti jókedvetek mindenképp maradjon meg, hiszen matekozhattok! ;-)
1. feladatként a szokásos bemelegítő gyakorlatot kérem:
- számok növekvő, csökkenő sorrendben,
- páros, páratlan számok növekvő, csökkenő sorrendben.
A 2.feladat feladataiban most csak összeadnotok kell, de nem nehezek, könnyedén meg tudjátok oldani őket.
Megint 2 csoportra osztom az osztályt:
- 1. csoport: Rijad, Kevin, Riki, Ny. Csabi, Erik, Virág, Tifi, Krisztián + akiknek a szülei dolgoznak, s csak d.u - este tudnak segíteni a feladatmegoldásokban
Feladatotok: Számoljunk! 74. o./1., 2. első ábra, 3.
- 2. csoport: akik nem olvasták a nevüket az első csoportban és valaki tud tanulni velük napközben
Feladatotok: Számoljunk! 74. o./1., 2., 3.
A 3. feladathoz egy kis segítség:
Az összes feladat megoldását kérem e-mailben elküldeni!!!
Plusz feladatok:
1. https://wordwall.net/hu/resource/419450/matek/%c3%b6sszead%c3%a1s-tizes%c3%a1tl%c3%a9p%c3%a9ssel-1-oszt%c3%a1ly
2. https://wordwall.net/hu/resource/748467/matek/p%c3%b3tl%c3%a1s-10-es-sz%c3%a1mk%c3%b6r
3. Ha az udvaron valahol megmarad a hó, rajzolj bele számokat!
Angol Emelt- 03.23.
Kedves Szülők és Gyerekek!
Köszönöm szépen a visszajelzéseket!
A mai óra anyaga: Ismétlés: Lesson1, Lesson 2
A feladatokat az alábbi linken találjátok:
https://elt.oup.com/student/happyhouse/level1/?cc=hu&selLanguage=hu&mode=hub
Ebben a sorrendben csinálják meg a gyerekek:
Lesson 1
1. Unit 5 elé tegyetek egy pipát a linken
2.Unit 5 Picture Dictionary
3.Find the pairs- Unit 5 Games
4.It's my birthday song
5.It's my birthday-karaoke
6.Lesson 1: TK 38-39.old.- Nevezzétek meg a tárgyakat a képen!
7. MF 34old- Színezzétek ki a képeket.Fényképezzétek le!
Lesson 2:
8. The present- Stories Unit 5 - linken
9. TK 40. old- Nevezzétek meg a szereplőket és a tárgyakat!
10.Mf 35.old - Mi van a csomagban? Karikázzátok be! Fényképezzétek le!
Szorgalmi: Képek kiszínezése.
Ha valamilyen okból ( szerverhiba, nincs internet stb.) nem sikerül megnyitnia a linket, akkor egyelőre csak a TK-ben és Mf-ben dolgozzatok.
11. A fényképeket küldjétek el nekem a szerdai feladatokkal együtt a sz.k.e.english@gmail.com címre. Határidő: 2020.03.26. 12: 00
Azt is írjátok le az e-mailben, hogy mennyire nehéz, sok stb. a feladat, bírtok-e esetleg többet, illetve egyéb kérdés, probléma esetén feltétlenül jelezzetek.
Köszönöm szépen!
Jó munkát:
Enikő néni
Köszönöm szépen a visszajelzéseket!
A mai óra anyaga: Ismétlés: Lesson1, Lesson 2
A feladatokat az alábbi linken találjátok:
https://elt.oup.com/student/happyhouse/level1/?cc=hu&selLanguage=hu&mode=hub
Ebben a sorrendben csinálják meg a gyerekek:
Lesson 1
1. Unit 5 elé tegyetek egy pipát a linken
2.Unit 5 Picture Dictionary
3.Find the pairs- Unit 5 Games
4.It's my birthday song
5.It's my birthday-karaoke
6.Lesson 1: TK 38-39.old.- Nevezzétek meg a tárgyakat a képen!
7. MF 34old- Színezzétek ki a képeket.Fényképezzétek le!
Lesson 2:
8. The present- Stories Unit 5 - linken
9. TK 40. old- Nevezzétek meg a szereplőket és a tárgyakat!
10.Mf 35.old - Mi van a csomagban? Karikázzátok be! Fényképezzétek le!
Szorgalmi: Képek kiszínezése.
Ha valamilyen okból ( szerverhiba, nincs internet stb.) nem sikerül megnyitnia a linket, akkor egyelőre csak a TK-ben és Mf-ben dolgozzatok.
11. A fényképeket küldjétek el nekem a szerdai feladatokkal együtt a sz.k.e.english@gmail.com címre. Határidő: 2020.03.26. 12: 00
Azt is írjátok le az e-mailben, hogy mennyire nehéz, sok stb. a feladat, bírtok-e esetleg többet, illetve egyéb kérdés, probléma esetén feltétlenül jelezzetek.
Köszönöm szépen!
Jó munkát:
Enikő néni
Testnevelés_03.23.-03.27. hétfőtől - péntekig
Jó reggelt kívánok!
Íme néhány lehetőség, hogy átmozgasd magad!
1. Egy kis zenés edzés, hogy fittek legyetek!: Zenés torna
2. Ez egy kis erősítés:
3. Egy kis vidámság: Just Dance Kids ABC Csináld velük!
4. Az udvaron is folytathatod!
Fuss 1 percig megállás nélkül!
Bemelegítés a szokott módon. (lábak, karok,törzs nyújtása)
Keress apró gallyakat, botocskákat (8-10 db-ot)! Tedd le sorban a földre! Ez lesz az akadálypályád.
Ugord át egy lábbal,
páros lábbal,
szlalomozva fuss közöttük!
Ebből csinálj 5 kört!
Válogass minden nap kedvedre! Egészségedre! 🏃
Íme néhány lehetőség, hogy átmozgasd magad!
1. Egy kis zenés edzés, hogy fittek legyetek!: Zenés torna
2. Ez egy kis erősítés:
3. Egy kis vidámság: Just Dance Kids ABC Csináld velük!
4. Az udvaron is folytathatod!
Fuss 1 percig megállás nélkül!
Bemelegítés a szokott módon. (lábak, karok,törzs nyújtása)
Keress apró gallyakat, botocskákat (8-10 db-ot)! Tedd le sorban a földre! Ez lesz az akadálypályád.
Ugord át egy lábbal,
páros lábbal,
szlalomozva fuss közöttük!
Ebből csinálj 5 kört!
Válogass minden nap kedvedre! Egészségedre! 🏃
Írás_03.23. hétfő
Jó reggelt!
Bemelegítés: Gyülekeznek a felhők...
Ma másolással kezdünk!
A NAPOCSKÁS FÜZETBE🌞 írj fel egy piros M: betűt és dátumot!
Új lapon kezdd, balra fent! Így:
Nyisd ki az olvasókönyvedet a 159. oldalon! Másold le a szavak utolsó oszlopát!
Ha pihentél egy kicsit, akkor folytassuk a munkafüzetben a munkát!
Mf.:✐18.o.
- Írd át és le az első 3 sort!
-4. sor Képírás (zsömle, zacskó)
- 5. sor Másolás nyomtatottról írottra
- 6.-10. sor Olvasd el és írd le a szavakat! (Nem kell átírni!)
Készen vagy! 😊 Köszönöm a munkád!🌷
Bemelegítés: Gyülekeznek a felhők...
Ma másolással kezdünk!
A NAPOCSKÁS FÜZETBE🌞 írj fel egy piros M: betűt és dátumot!
Új lapon kezdd, balra fent! Így:
Nyisd ki az olvasókönyvedet a 159. oldalon! Másold le a szavak utolsó oszlopát!
Ha pihentél egy kicsit, akkor folytassuk a munkafüzetben a munkát!
Mf.:✐18.o.
- Írd át és le az első 3 sort!
-4. sor Képírás (zsömle, zacskó)
- 5. sor Másolás nyomtatottról írottra
- 6.-10. sor Olvasd el és írd le a szavakat! (Nem kell átírni!)
Készen vagy! 😊 Köszönöm a munkád!🌷
Olvasás_03.23. hétfő
Jó reggelt!
Bemelegítésként mondj el egy mondókát közepes tempóban, lassan és végül gyorsan! 😃
(Pl.:Gyerekek, gyerekek...)
Ma is a munkafüzetben kezdjük a munkát.
Mf.: 68.o. Második része Használj különböző színeket!
Visszajelzést kérek! 1b.gabi.neni@gmail.com
Kérem lefényképezni a Mf.: ⚽68. oldalt és elküldeni.
Kérem
Az olvasókönyvben folytatjuk. Ok.:159.o.
- Olvasd el a mássalhangzó sort (rózsaszín sor)! Karikázd be a "sz" betűt pirossal.
- Olvasd el a szótagokat!
- Olvasd el a szavakat! (Először magadban, majd hangosan!)
Kösd össze a két képet a hozzájuk tartozó szavakkal! (kalász,kaszál)
Zolika segít - Olvasd el az olvasmányt 2x!
Válaszolj a kérdésekre szóban!
- Kik a szereplők?(3)
- Mihez kicsi még Zolika?
- Kinek tud segíteni?
- Miben tud segíteni?
Végül olvasd el a sárga csíkban levő közmondást!
Mit jelent? (Aki késedelem nélkül siet más segítségére, az megakadályozza a további károk bekövetkezését, így a cselekedete többet ér.)
Ha van kedved egy kis játékhoz! Mondat - kép párosítása
Bemelegítésként mondj el egy mondókát közepes tempóban, lassan és végül gyorsan! 😃
(Pl.:Gyerekek, gyerekek...)
Ma is a munkafüzetben kezdjük a munkát.
Mf.: 68.o. Második része Használj különböző színeket!
Visszajelzést kérek! 1b.gabi.neni@gmail.com
Kérem lefényképezni a Mf.: ⚽68. oldalt és elküldeni.
Kérem
Az olvasókönyvben folytatjuk. Ok.:159.o.
- Olvasd el a mássalhangzó sort (rózsaszín sor)! Karikázd be a "sz" betűt pirossal.
- Olvasd el a szótagokat!
- Olvasd el a szavakat! (Először magadban, majd hangosan!)
Kösd össze a két képet a hozzájuk tartozó szavakkal! (kalász,kaszál)
Zolika segít - Olvasd el az olvasmányt 2x!
Válaszolj a kérdésekre szóban!
- Kik a szereplők?(3)
- Mihez kicsi még Zolika?
- Kinek tud segíteni?
- Miben tud segíteni?
Végül olvasd el a sárga csíkban levő közmondást!
Mit jelent? (Aki késedelem nélkül siet más segítségére, az megakadályozza a további károk bekövetkezését, így a cselekedete többet ér.)
Ha van kedved egy kis játékhoz! Mondat - kép párosítása
Feliratkozás:
Bejegyzések (Atom)
Angol 2021.05.25. kedd Revision of Unit 1 & 2
Kedves Szülők és Gyerekek! A mai órán a következő feladatokat oldottuk meg és ellenőriztük: Mf 20/1.2; Mf 21/ 3,4; Mf 19/2. és MF 12/ 2. A ...
-
Jó reggelt kívánok!🌷 Kezdjük egy kis bemelegítéssel. Olvasd el! Szóolvasás Nyisd ki az olvasókönyved a 173. oldalon! Olvasd el a ...
-
Kedves Szülők, Gyerekek! Itt fogunk Nektek/Önöknek naponta feladatokat, tanácsokat és megoldási lehetőségeket adni. Látni fogom, hogy ki m...
-
Sziasztok! E heti feladat: - Angol keringő gyakorlása a tánctartásra figyelve! - Country gyakorlása Csatolom a g...