Kedves Szülők!
Lesznek olyan megjelölt feladatok, melyek megoldásait az e-mail címemre kérem elküldeni:
k.szilvi.neni@gmail.com
Nagyon fontos, hogy nem minden feladatot, csak amelyekhez odaírom!!! Ilyen például a mai (Márc. 18.) rajzóra anyaga is.
Választhatják a kép formátumot (lefényképezik vagy beszkennelik, elküldik), pdf formátumot (beszkennelik, elküldik), amely Önöknek megfelel.
- Ha nincs határidő megadva, akkor azt még aznap el kell küldeni!
- Ha van határidő megadva, akkor egyértelmű, hogy legkésőbb addig a napig kell elküldeni!
- Ha ugyanazon a napon két különböző tantárgyból is van beadandó, kérem, ugyanabban az
e-mailben küldjék el mindegyiket!
Az e-mail tárgyához írják oda a gyerkőc nevét és a tantárgy nevét, amely(ek)hez kapcsolódik a beadandó!
Például: (Tárgy:) Varga Juli - rajz
(Tárgy:) Varga Juli - matematika, környezet
Kitartást és sok erőt kívánok az elkövetkezendő időszakhoz! Nehéz lesz, de csak az elején; lassan, de inkább gyorsan mindannyian belerázódunk.
Ha kérdésük van, nyugodtan keressenek, írjanak!
2020. március 18., szerda
Rajz_márc. 18.
Hárs László: Híresincsi felfordulás
(Sajnos ennél jobb minőségben nem tudtam feltenni.)
Meseillusztrációt kell készíteni a gyerekeknek a fent olvasott szövegről. A lényeg, hogy visszaadják rajzon a fordított világ képét. Tetszőleges eszközökkel, anyagokkal dolgozhatnak.
Fontos megjegyeznem, hogy a szülők ne rajzoljanak bele a gyerekek alkotásaiba! De ha szeretnék, nyugodtan rajzoljanak együtt: a gyermek is, a szülő is külön-külön, majd hasonlítsák össze, ki hogyan értelmezte a mesét.
Határidő: 2020. március 23. --> Az e-mail címemre kérem elküldeni!
(Sajnos ennél jobb minőségben nem tudtam feltenni.)
Meseillusztrációt kell készíteni a gyerekeknek a fent olvasott szövegről. A lényeg, hogy visszaadják rajzon a fordított világ képét. Tetszőleges eszközökkel, anyagokkal dolgozhatnak.
Fontos megjegyeznem, hogy a szülők ne rajzoljanak bele a gyerekek alkotásaiba! De ha szeretnék, nyugodtan rajzoljanak együtt: a gyermek is, a szülő is külön-külön, majd hasonlítsák össze, ki hogyan értelmezte a mesét.
Határidő: 2020. március 23. --> Az e-mail címemre kérem elküldeni!
Matematika_márc. 18.
Gyakorlás
1. feladat: Anyagok mérhető tulajdonságai
Az alábbi honlapon nagyon jó játékok vannak az anyagok mérhető tulajdonságainak gyakorlásához:
http://www.okosdoboz.hu/gyakorlas/1-osztaly/matematika/mertekegysegek
Csak az első sorban lévő feladatokat szükséges megcsinálni:
- Melyik nap?
- Mennyi fér bele? --> Át kell ismételni, hogy a deciliter kevesebb, mint a liter.
- Mérlegelj!
- Rendezd el!
Ha valakinek van kedve, természetesen a többit is meg lehet próbálni, de az órát még nem tanultuk.
Játék lépései: Amint elkezdik csinálni a gyerekek a feladatot, a hangszóró jel mellett megjelenik egy "ellenőrzés" gomb. Arra kell rákattintani, amikor elkészültek. Kiírja, mi lett a jó, mi lett a hiba. A továbbhaladáshoz az "ellenőrzés" gomb helyén megjelenik a "tovább" gomb. Arra kell rákattintani. Így kell haladni a feladat végéig. A legvégén ki fogja írni, hány %-os lett a gyerkőc munkája.
Jó szórakozást!
2. feladat: Összeadás, kivonás
Kisszámoló 32. o./ 1., 4. feladat
1. feladat: Anyagok mérhető tulajdonságai
Az alábbi honlapon nagyon jó játékok vannak az anyagok mérhető tulajdonságainak gyakorlásához:
http://www.okosdoboz.hu/gyakorlas/1-osztaly/matematika/mertekegysegek
Csak az első sorban lévő feladatokat szükséges megcsinálni:
- Melyik nap?
- Mennyi fér bele? --> Át kell ismételni, hogy a deciliter kevesebb, mint a liter.
- Mérlegelj!
- Rendezd el!
Ha valakinek van kedve, természetesen a többit is meg lehet próbálni, de az órát még nem tanultuk.
Játék lépései: Amint elkezdik csinálni a gyerekek a feladatot, a hangszóró jel mellett megjelenik egy "ellenőrzés" gomb. Arra kell rákattintani, amikor elkészültek. Kiírja, mi lett a jó, mi lett a hiba. A továbbhaladáshoz az "ellenőrzés" gomb helyén megjelenik a "tovább" gomb. Arra kell rákattintani. Így kell haladni a feladat végéig. A legvégén ki fogja írni, hány %-os lett a gyerkőc munkája.
Jó szórakozást!
2. feladat: Összeadás, kivonás
Kisszámoló 32. o./ 1., 4. feladat
ANGOL
Kedves Szülők és Gyerekek!
Mai feladatként szeretnék kérni mindenkitől egy visszajelzést, ide a blogra, hogy sikerült-e elérni, meghallgatni, megcsinálni, kiszínezni stb, az angolos feladatokat.
Pl: Marci: CD-t hallgattam 2x
Köszönöm szépen!
Szép napot!
Enikő néni
Mai feladatként szeretnék kérni mindenkitől egy visszajelzést, ide a blogra, hogy sikerült-e elérni, meghallgatni, megcsinálni, kiszínezni stb, az angolos feladatokat.
Pl: Marci: CD-t hallgattam 2x
Köszönöm szépen!
Szép napot!
Enikő néni
Testnevelés_03.18.
Kedves Gyerekek!
Szeretném, ha minden nap mozognátok. Ezért minden héten, tömbösítve kaptok feladatokat, amelyekből válogathattok. Végezhetitek akár tanulás előtt, hogy ráhangolódjatok vagy közben, hogy felfrissüljetek vagy utána, hogy kikapcsolódjatok. Jó időben akár az udvaron is!
Választhattok egy nap többet is, de a héten mindegyikre kerüljön sor legalább egyszer!
Kezdjük egy ismerős zenés mozgással!
Baby shark tánc
Ezt a tornát az egész családnak ajánlom, ha már sokat ültetek a könyv mellett, vagy a tv előtt. Nem könnyű és kitartás kell hozzá! 😉
Tartásjavító torna
Keress egy labdát otthon!
Labdás gyakorlatok végzése:
- labdavezetés váltott kézzel, helyben, sétálva, futva,
- labda feldobása, elkapása, falhoz dobás, elkapás, labdaátadás,
- labdavezetés lábbal, rúgások kapura, foci (A család is bekapcsolódhat!)
Jó szórakozást kívánok! Gabi tanító néni
Szeretném, ha minden nap mozognátok. Ezért minden héten, tömbösítve kaptok feladatokat, amelyekből válogathattok. Végezhetitek akár tanulás előtt, hogy ráhangolódjatok vagy közben, hogy felfrissüljetek vagy utána, hogy kikapcsolódjatok. Jó időben akár az udvaron is!
Választhattok egy nap többet is, de a héten mindegyikre kerüljön sor legalább egyszer!
Kezdjük egy ismerős zenés mozgással!
Baby shark tánc
Ezt a tornát az egész családnak ajánlom, ha már sokat ültetek a könyv mellett, vagy a tv előtt. Nem könnyű és kitartás kell hozzá! 😉
Tartásjavító torna
Keress egy labdát otthon!
Labdás gyakorlatok végzése:
- labdavezetés váltott kézzel, helyben, sétálva, futva,
- labda feldobása, elkapása, falhoz dobás, elkapás, labdaátadás,
- labdavezetés lábbal, rúgások kapura, foci (A család is bekapcsolódhat!)
Jó szórakozást kívánok! Gabi tanító néni
Írás_03.18.
Írott nagybetűk vázolása.
Ma új nagy betűket tanulunk meg írni. Az S-t és a P-t.
Készíts elő hegyes kék ceruzát és hegyes grafitceruzát! (Radírt, ha a grafit írást javítani szeretnéd.)
Először tornáztassuk meg az ujjainkat! Kis kezemet.... vagy Gyülekeznek a felhők... című mondókákkal. Ezt minden írásgyakorlat előtt ajánlott elvégezni!
Nagybetűs írólapok 12.o. és 15.o. Írd át kékkel a S (Sz-t nem!) és a P (B-t nem!) betűket! A nagyméretűeket 3x, a kicsiket 1x.
Mf.: 15. o. A bemutató sort írd át kékkel! NAGYON FONTOSAK AZ IRÁNYOK!
A S betűt a második vonaltól, fentről kezd! (Padlásról.)
A kanyarítást balra kezdd!
A P betűt is fentről kezd és ügyelj, hogy függőleges legyen a kezdővonal!
A P betű pocakja a padláson, jobbra gömbölyödik!
Figyelj a kötésekre, hogyan kapcsolódnak a kisbetűk a nagyokhoz!
Jó munkát! Szép napot kívánok! Gabi tanító néni 😊
Ma új nagy betűket tanulunk meg írni. Az S-t és a P-t.
Készíts elő hegyes kék ceruzát és hegyes grafitceruzát! (Radírt, ha a grafit írást javítani szeretnéd.)
Először tornáztassuk meg az ujjainkat! Kis kezemet.... vagy Gyülekeznek a felhők... című mondókákkal. Ezt minden írásgyakorlat előtt ajánlott elvégezni!
Nagybetűs írólapok 12.o. és 15.o. Írd át kékkel a S (Sz-t nem!) és a P (B-t nem!) betűket! A nagyméretűeket 3x, a kicsiket 1x.
Mf.: 15. o. A bemutató sort írd át kékkel! NAGYON FONTOSAK AZ IRÁNYOK!
A S betűt a második vonaltól, fentről kezd! (Padlásról.)
A kanyarítást balra kezdd!
A P betűt is fentről kezd és ügyelj, hogy függőleges legyen a kezdővonal!
A P betű pocakja a padláson, jobbra gömbölyödik!
Figyelj a kötésekre, hogyan kapcsolódnak a kisbetűk a nagyokhoz!
Jó munkát! Szép napot kívánok! Gabi tanító néni 😊
Olvasás_03.18.
1. feladat: Olvasd el!
Kedves Gyerekek!
Nagyon izgalmas napokat élünk, hiszen ilyen még nem volt, hogy az interneten tanuljunk. Itt lesznek a feladatok megadva, amelyeket KÖTELEZŐ megoldani. Szerencsére az olvasásban, írásban már nagyon ügyesek és önállóak vagytok. De minden nap kell gyakorolni! Hallgassatok a szüleitekre, nagy tesókra, ha arra kérnek, hogy tanuljatok, gyakoroljatok! Hajrá!😉
2. Ok.: 154.o.
- Olvasd el lassan, hangoztatva a rózsaszín sorban a mássalhangzókat!
Karikázd be pirossal a "zs" betűket, kékkel a "z" betűket!
- Olvasd el lassan, hangoztatva a rózsaszín sorban a magánhangzókat!
Karikázd be az "ű" betűket kékkel, az "ő" betűket pirossal!
3. Szótagolvasás függőlegesen (lefelé) és vízszintesen (balról jobbra).
4. Szavak olvasása, először mindet szótagolva, majd magadban --> hangosan egyben kimondva.
5. Keresd meg a mozsár és a pázsit szavakat és kösd a megfelelő képhez!
6. Olvasd el az olvasmányt kétszer (2x)! Mond el, hogy mit olvastál! (Segít a kép, de próbáld megérteni és megjegyezni amit olvastál!---> Tartalom elmondásának gyakorlása. Később ez segíti a szövegértés feladatok megoldását, a szóbeli tanulás alapja.
Jó munkát kívánok! Gabi tanító néni😊
Kedves Gyerekek!
Nagyon izgalmas napokat élünk, hiszen ilyen még nem volt, hogy az interneten tanuljunk. Itt lesznek a feladatok megadva, amelyeket KÖTELEZŐ megoldani. Szerencsére az olvasásban, írásban már nagyon ügyesek és önállóak vagytok. De minden nap kell gyakorolni! Hallgassatok a szüleitekre, nagy tesókra, ha arra kérnek, hogy tanuljatok, gyakoroljatok! Hajrá!😉
2. Ok.: 154.o.
- Olvasd el lassan, hangoztatva a rózsaszín sorban a mássalhangzókat!
Karikázd be pirossal a "zs" betűket, kékkel a "z" betűket!
- Olvasd el lassan, hangoztatva a rózsaszín sorban a magánhangzókat!
Karikázd be az "ű" betűket kékkel, az "ő" betűket pirossal!
3. Szótagolvasás függőlegesen (lefelé) és vízszintesen (balról jobbra).
4. Szavak olvasása, először mindet szótagolva, majd magadban --> hangosan egyben kimondva.
5. Keresd meg a mozsár és a pázsit szavakat és kösd a megfelelő képhez!
6. Olvasd el az olvasmányt kétszer (2x)! Mond el, hogy mit olvastál! (Segít a kép, de próbáld megérteni és megjegyezni amit olvastál!---> Tartalom elmondásának gyakorlása. Később ez segíti a szövegértés feladatok megoldását, a szóbeli tanulás alapja.
Jó munkát kívánok! Gabi tanító néni😊
Feliratkozás:
Bejegyzések (Atom)
Angol 2021.05.25. kedd Revision of Unit 1 & 2
Kedves Szülők és Gyerekek! A mai órán a következő feladatokat oldottuk meg és ellenőriztük: Mf 20/1.2; Mf 21/ 3,4; Mf 19/2. és MF 12/ 2. A ...

-
Jó reggelt! 😊 Kezdjük az írást egy kis ujjtornával! (Kis kezemet tornáztatom...) Ma új betűt tanulunk meg írni: f betű Ez egy nagyon b...
-
Jó reggelt kívánok! Minden év május 23-án van a Teknősök Világnapja. Ennek a napnak az a célja, hogy felhívják a nyilvánosság figyelmét e...
-
Jó reggelt kívánok! Az előző rajz órákon a növényekről, azon belül is a virágokról esett szó. Az elkövetkezendő 2 órán viszont a gyümölcs...