Kedves Szülők és Gyerekek!
Az e heti feladat, hogy gyakoroljátok a tanévben tanult táncokat.
Elkészült a finálé oktató videó, melyet csatolok és szeretném, ha megtanulnátok.
Mivel értékelnem kell a tanévet, ezért ismét számon szeretném kérni ezt a finálé táncot, valamilyen formában, amit a gyermek is enged. (videó, fénykép, rajz formájában)
Szeretnék sok szép jegyet osztani évvégén😀
Határidő: május 31.
Videó: https://youtu.be/_pJjzzk-UqI
Zene: https://youtu.be/Xg5D73E7Zqw
Jó munkát,
Balázs bácsi
2020. május 19., kedd
Matematika_május 19.,kedd
Jó reggelt kívánok!
Bemelegítő feladat:
https://wordwall.net/resource/758705/p%C3%A1ros-p%C3%A1ratlan
Feladatok:
TK. (vastag könyv) 116.o./3.
TK. 117.o./1.
Ma semmit nem kell elküldened nekem e-mailben!!!
További szép napot kívánok!
Bemelegítő feladat:
https://wordwall.net/resource/758705/p%C3%A1ros-p%C3%A1ratlan
Feladatok:
TK. (vastag könyv) 116.o./3.
TK. 117.o./1.
Ma semmit nem kell elküldened nekem e-mailben!!!
További szép napot kívánok!
Ének_05.19. - 05.25. keddtől - hétfőig
Jó reggelt!🎵🎶😃
Ismételjük át ezt a dalcsokrot!:
Ritmustapssal énekeld el!
- "Recse, recse pogácsa" Ék.: 50.o.
- "Hold, hold fényes lánc" Ék.:46.o.
- "Konkolylevél" Ék.: 53.o.
- "Zöld paradicsom" Ék.: 56. oldal
Ezekből a dalokból válassz ki egyet! Ritmustapssal énekeld el! Készítsetek róla videót és küldjétek el! Értékelni fogom! Határidő: 05.25. hétfő
Ismerjünk meg egy új dalt!:
Az én lovam hintaló Ék.:51. o.
Hallgasd meg! Először furulyán hallod a dallamot. Aztán szöveggel énekel. Végül szolmizációs hangokkal énekel, szolmizálja a dallamot.
Kicsit idegen ez a dallamvilág a fülünknek, nehezebben is tudjuk megtanulni. Ez azért van, mert nem magyar gyermekdal. Ezt a finn gyerekek éneklik, ez egy finn gyermekdal.
Az én lovam hintaló
Folytassuk a munkát a munkafüzet 12. oldalán!
Gyakoroljunk!
1. szó, mi és szün kerüljön a kézjelek és szünetjel alá! (s, m, szün)
2. Próbáld befejezni a kottát! A szó a második vonalon, a mi az első vonalon van!
3. Kékkel írd az ütemvonalakat! Akkor nem kevered a tá ritmusértékkel!
4. Tapsold el a neveket! Kösd őket a ritmushoz!
Köszönöm a munkád!🐎 Gabi tanítónéni
Ismételjük át ezt a dalcsokrot!:
Ritmustapssal énekeld el!
- "Recse, recse pogácsa" Ék.: 50.o.
- "Hold, hold fényes lánc" Ék.:46.o.
- "Konkolylevél" Ék.: 53.o.
- "Zöld paradicsom" Ék.: 56. oldal
Ezekből a dalokból válassz ki egyet! Ritmustapssal énekeld el! Készítsetek róla videót és küldjétek el! Értékelni fogom! Határidő: 05.25. hétfő
Ismerjünk meg egy új dalt!:
Az én lovam hintaló Ék.:51. o.
Hallgasd meg! Először furulyán hallod a dallamot. Aztán szöveggel énekel. Végül szolmizációs hangokkal énekel, szolmizálja a dallamot.
Kicsit idegen ez a dallamvilág a fülünknek, nehezebben is tudjuk megtanulni. Ez azért van, mert nem magyar gyermekdal. Ezt a finn gyerekek éneklik, ez egy finn gyermekdal.
Az én lovam hintaló
Folytassuk a munkát a munkafüzet 12. oldalán!
Gyakoroljunk!
1. szó, mi és szün kerüljön a kézjelek és szünetjel alá! (s, m, szün)
2. Próbáld befejezni a kottát! A szó a második vonalon, a mi az első vonalon van!
3. Kékkel írd az ütemvonalakat! Akkor nem kevered a tá ritmusértékkel!
4. Tapsold el a neveket! Kösd őket a ritmushoz!
Köszönöm a munkád!🐎 Gabi tanítónéni
Írás_05.19. kedd
Jó reggelt!🍒
Kezdésnek olvass írott betűket!
Szó - kép egyeztetés
Melegítsd be az ujjaidat!
(Igaz, hogy angolul számolnak, beszélnek, de nagyon látványos és jó!😁)
Ujjtorna
Ma egy gyakorló óránk lesz, csupa ismert betűvel. De a helyesírási szabályokra nagyon figyelj!
(Nagy kezdőbetű a neveknél, ékezetek, mondatvégi írásjelek.)
Az Írás munkafüzet 57.-58. oldalán fogunk dolgozni.
- Válogasd szét a fiú és lány neveket! Nagybetűvel kezdd!
- Fejezd be a mondatokat!
Mf.: 58. oldal
- Szó - kép írás
(fa, só, fű, cső, tó, kő, ló / öv, egy, őz, ágy, öt, ág, áll)
- Pótold a hiányzó szavakat értelemszerűen!
De figyelj, ha A betűvel kezdődik a mondat, akkor a szó mássalhangzóval kezdődjön!
Ha Az-zal kezdődik, akkor a szó magánhangzóval kezdődjön!
Ellenőrizd a mondatot, olvasd fel hangosan!
Segít a füled, hogy jól pótoltál-e?👂
Végezetül egy kis ly betű gyakorlás, válogatással:
Van benne? Nincs benne? - ly a szavakban
Készen vagy az írással! Köszönöm!👓 Gabi tanítónéni
Kezdésnek olvass írott betűket!
Szó - kép egyeztetés
Melegítsd be az ujjaidat!
(Igaz, hogy angolul számolnak, beszélnek, de nagyon látványos és jó!😁)
Ujjtorna
Ma egy gyakorló óránk lesz, csupa ismert betűvel. De a helyesírási szabályokra nagyon figyelj!
(Nagy kezdőbetű a neveknél, ékezetek, mondatvégi írásjelek.)
Az Írás munkafüzet 57.-58. oldalán fogunk dolgozni.
- Válogasd szét a fiú és lány neveket! Nagybetűvel kezdd!
- Fejezd be a mondatokat!
Mf.: 58. oldal
- Szó - kép írás
(fa, só, fű, cső, tó, kő, ló / öv, egy, őz, ágy, öt, ág, áll)
- Pótold a hiányzó szavakat értelemszerűen!
De figyelj, ha A betűvel kezdődik a mondat, akkor a szó mássalhangzóval kezdődjön!
Ha Az-zal kezdődik, akkor a szó magánhangzóval kezdődjön!
Ellenőrizd a mondatot, olvasd fel hangosan!
Segít a füled, hogy jól pótoltál-e?👂
Végezetül egy kis ly betű gyakorlás, válogatással:
Van benne? Nincs benne? - ly a szavakban
Készen vagy az írással! Köszönöm!👓 Gabi tanítónéni
Olvasás_05.19. kedd
Jó reggelt!🌼
Bemelegítésként:
Az olvasókönyv 230. oldalát olvasd el, majd játssz egyet!
Jön a tavasz - Legyen Ön is milliomos
Nyisd ki az olvasókönyvedet a 197. oldalon!
- Keresd meg a becenevet! Kösd össze a személynevet a becenévvel!
Tudod mi az a becenév? (Az anyakönyvezett személynév kedveskedő, kicsinyített, becéző alakja. Általában ismerősök, barátok, családtagok szólítják becenéven a másikat, akik szeretik egymást.)
- Ismét egy folytatásos történetet fogunk olvasni.
Marék Veronika meséje: Boribon, a játékmackó
Olvasd el a mese első részét 2x!
Meg is hallgathatod a mesét! (Szerintem már Ti is tudtok ilyen ügyesen mesélni!😉😍)
Boribon, a játékmackó (hangoskönyv)
- Most olvasd el újra, mintha mesélnél!👄🐻
Folytassuk az olvasás munkafüzet 83. oldalán a munkát!
- Keresd meg a beceneveket! Kösd össze különböző színekkel!
- Olvasd el a kérdéseket és aláhúzással válaszolj!
- Keresd a szinonimákat! (hasonló jelentésű szavak) Kösd össze különböző színekkel!
A Mf.: 83. oldaláról kérek visszajelzést!👀
Készen vagy az olvasással! Köszönöm a munkád!🐆 Gabi tanítónéni
Bemelegítésként:
Az olvasókönyv 230. oldalát olvasd el, majd játssz egyet!
Jön a tavasz - Legyen Ön is milliomos
Nyisd ki az olvasókönyvedet a 197. oldalon!
- Keresd meg a becenevet! Kösd össze a személynevet a becenévvel!
Tudod mi az a becenév? (Az anyakönyvezett személynév kedveskedő, kicsinyített, becéző alakja. Általában ismerősök, barátok, családtagok szólítják becenéven a másikat, akik szeretik egymást.)
- Ismét egy folytatásos történetet fogunk olvasni.
Marék Veronika meséje: Boribon, a játékmackó
Olvasd el a mese első részét 2x!
Meg is hallgathatod a mesét! (Szerintem már Ti is tudtok ilyen ügyesen mesélni!😉😍)
Boribon, a játékmackó (hangoskönyv)
- Most olvasd el újra, mintha mesélnél!👄🐻
Folytassuk az olvasás munkafüzet 83. oldalán a munkát!
- Keresd meg a beceneveket! Kösd össze különböző színekkel!
- Olvasd el a kérdéseket és aláhúzással válaszolj!
- Keresd a szinonimákat! (hasonló jelentésű szavak) Kösd össze különböző színekkel!
A Mf.: 83. oldaláról kérek visszajelzést!👀
Készen vagy az olvasással! Köszönöm a munkád!🐆 Gabi tanítónéni
2020. május 18., hétfő
Angol Emelt 05.18.
Kedves Szülők és Gyerekek!
A mai téma: "Wash your hands, Daisy!" Story = "Moss kezet, Daisy!" Történet
1. Ismétlésképpen hallgassátok meg és énekeljétek el a következő dalt!
TK52.oldal
https://www.youtube.com/watch?v=qMYdn7Q2XTc
- Mondjátok el Ti is mit mondanak magukról a gyerkek!
Segítség: I wash my hands.= Megmosom a kezeimet.
I wash my face.= Megmosom az arcom.
I brush my teeth. = Megmosom a fogam.
I brush my hair. = Megfésülöm hajkefével a hajam.
2. TK 54.old.
- Nézzétek meg a képeket!
- Meséljétek el először magyarul, hogy mi történik a képen, mit mondhat Polly Daisy-nek!
-Hallgassátok meg a történetet és figyeljétek meg mit mond Polly Daisy-nek!
https://drive.google.com/file/d/18_16P-77B3CDGmIhmQ_GbDNpwU3OhHPK/view?usp=sharing
- Játszátok el Polly szerepét! Most Ti mondjátok el az utasításokat Daisynek!
- Írjátok a képre Polly mondatait! ( Anya, Apa segíthet az írásban!)
- Fényképezzétek le!
Help/ Segítség:
1. kép:
-Oh Daisy!Look at your hands! And your face! Oh, yuck!
-Ó Daisy! Nézd meg a kezeidet! És az arcodat! Ó, fúj!
2.kép:
- Come on, Daisy!
- Gyere, Daisy!
3. kép:
- Wash your hands... good girl!
- Mosd meg a kezeidet... jó kislány!
4. kép:
- Now, wash your face!
- Most pedig mosd meg az arcod!
5. kép:
- Now dry your hands! That's better!
- Most szárítsd meg/ töröld meg a kezeidet! Így már sokkal jobb!
6. kép:
- Oh! Here's Mum!
- Ó! Itt van Anya!
3. MF. 47.old
- Kössétek össze az üsszetartozó képeket!
- Írjátok a buborékokba vagy a képre az utasításokat!
- Fényképezzétek le!
4. A fényképeket küldjétek el az e-mail címemre 2020.05.19. 19:00-ig.!
Köszönöm szépen!
Jó munkát és szép napot!
Enikő néni
A mai téma: "Wash your hands, Daisy!" Story = "Moss kezet, Daisy!" Történet
1. Ismétlésképpen hallgassátok meg és énekeljétek el a következő dalt!
TK52.oldal
https://www.youtube.com/watch?v=qMYdn7Q2XTc
- Mondjátok el Ti is mit mondanak magukról a gyerkek!
Segítség: I wash my hands.= Megmosom a kezeimet.
I wash my face.= Megmosom az arcom.
I brush my teeth. = Megmosom a fogam.
I brush my hair. = Megfésülöm hajkefével a hajam.
2. TK 54.old.
- Nézzétek meg a képeket!
- Meséljétek el először magyarul, hogy mi történik a képen, mit mondhat Polly Daisy-nek!
-Hallgassátok meg a történetet és figyeljétek meg mit mond Polly Daisy-nek!
https://drive.google.com/file/d/18_16P-77B3CDGmIhmQ_GbDNpwU3OhHPK/view?usp=sharing
- Játszátok el Polly szerepét! Most Ti mondjátok el az utasításokat Daisynek!
- Írjátok a képre Polly mondatait! ( Anya, Apa segíthet az írásban!)
- Fényképezzétek le!
Help/ Segítség:
1. kép:
-Oh Daisy!Look at your hands! And your face! Oh, yuck!
-Ó Daisy! Nézd meg a kezeidet! És az arcodat! Ó, fúj!
2.kép:
- Come on, Daisy!
- Gyere, Daisy!
3. kép:
- Wash your hands... good girl!
- Mosd meg a kezeidet... jó kislány!
4. kép:
- Now, wash your face!
- Most pedig mosd meg az arcod!
5. kép:
- Now dry your hands! That's better!
- Most szárítsd meg/ töröld meg a kezeidet! Így már sokkal jobb!
6. kép:
- Oh! Here's Mum!
- Ó! Itt van Anya!
3. MF. 47.old
- Kössétek össze az üsszetartozó képeket!
- Írjátok a buborékokba vagy a képre az utasításokat!
- Fényképezzétek le!
4. A fényképeket küldjétek el az e-mail címemre 2020.05.19. 19:00-ig.!
Köszönöm szépen!
Jó munkát és szép napot!
Enikő néni
Rajz_május 18.,hétfő és május 22.,péntek
Jó reggelt kívánok!
Az előző rajz órákon a növényekről, azon belül is a virágokról esett szó. Az elkövetkezendő 2 órán viszont a gyümölcsökkel és zöldségekkel fogunk foglalkozni.
1., Nézd meg, hallgasd meg az alábbi videókat!
- valóságban:
https://www.youtube.com/watch?v=iZCU0d5YOeY
- mesében:
gyümölcsök: https://www.youtube.com/watch?v=0isRvAeuSWI
zöldségek: https://www.youtube.com/watch?v=SOBvIqnPS30
A most látott, hallott videókban szerepeltek gyümölcsök, zöldségek. Mint tudjátok, a valóságban ezek nem tudnak beszélni, de a mesékben felruházhatják emberi tulajdonságokkal, vagyis megszemélyesíthetik őket.
2., Kelts életre ismert gyümölcsöket, zöldségeket rajzban vagy festményben úgy, mintha egy meseország lakói lennének!
Az elkészült alkotást nem kell elküldened e-mailben, de ha szeretnéd, megteheted!
További szép napot kívánok!
Az előző rajz órákon a növényekről, azon belül is a virágokról esett szó. Az elkövetkezendő 2 órán viszont a gyümölcsökkel és zöldségekkel fogunk foglalkozni.
1., Nézd meg, hallgasd meg az alábbi videókat!
- valóságban:
https://www.youtube.com/watch?v=iZCU0d5YOeY
- mesében:
gyümölcsök: https://www.youtube.com/watch?v=0isRvAeuSWI
zöldségek: https://www.youtube.com/watch?v=SOBvIqnPS30
A most látott, hallott videókban szerepeltek gyümölcsök, zöldségek. Mint tudjátok, a valóságban ezek nem tudnak beszélni, de a mesékben felruházhatják emberi tulajdonságokkal, vagyis megszemélyesíthetik őket.
2., Kelts életre ismert gyümölcsöket, zöldségeket rajzban vagy festményben úgy, mintha egy meseország lakói lennének!
Az elkészült alkotást nem kell elküldened e-mailben, de ha szeretnéd, megteheted!
További szép napot kívánok!
Feliratkozás:
Bejegyzések (Atom)
Angol 2021.05.25. kedd Revision of Unit 1 & 2
Kedves Szülők és Gyerekek! A mai órán a következő feladatokat oldottuk meg és ellenőriztük: Mf 20/1.2; Mf 21/ 3,4; Mf 19/2. és MF 12/ 2. A ...

-
Jó reggelt! 😊 Kezdjük az írást egy kis ujjtornával! (Kis kezemet tornáztatom...) Ma új betűt tanulunk meg írni: f betű Ez egy nagyon b...
-
Jó reggelt kívánok! Minden év május 23-án van a Teknősök Világnapja. Ennek a napnak az a célja, hogy felhívják a nyilvánosság figyelmét e...
-
Jó reggelt kívánok! Az előző rajz órákon a növényekről, azon belül is a virágokról esett szó. Az elkövetkezendő 2 órán viszont a gyümölcs...