Gyerekek!
A mai rajz órákon a média egyes részeivel fogunk egy kicsit foglalkozni.
Azokkal a kommunikációs eszközökkel, amelyek az információ rögzítésére, közvetítésére használunk. Ilyen például a tévé, a rádió, az újság, a számítógép.
1. Beszéljétek meg, ti mely kommunikációs eszközöket szoktátok a leggyakrabban használni, s ezeknek milyen előnyei, hátrányai lehetnek!
2. Nézzétek meg az alábbi mesét! Nagyon figyeljétek meg a szereplők arckifejezéseit, mimikáit!
https://mese.tv/lengemesek/felderites-mese-tv.html
- Beszéljétek meg, hogy kik voltak a szereplők!
- Csoportosítsátok őket aszerint, hogy kik voltak a pozitív, s kik a negatív szereplők!
- Milyen tanulságai voltak a mesének?
- Milyen érzelemkifejezéseket láttál a szereplők arcán?
- Játsszatok el egy-egy részt a meséből, próbáljátok a különböző érzelmeket kifejezni az arcotokkal!
3. Állj a tükör elé, gyakorold az alábbi érzelmeknek az arckifejezését!
öröm, szomorúság, düh, félelem, csodálkozás
Találj ki te is érzelmeket, azoknak a kifejezését is gyakorold a tükör előtt!
4. Tervezz, rajzolj érzelmeket kifejező hangulatjeleket!
A szülők segítségével nyugodtan nézz meg egy párat például a messengerben található hangulatjelekből, majd rajzolj magadtól olyanokat, hasonlókat!
6 érzelmet kifejező hangulatjelet kérek, s mindegyik alá írjátok oda, milyen hangulatot fejez ki!
Határidő: 2020. április 6.
Az elkészült munkákat kérem e-mailben elküldeni!!!
2020. április 1., szerda
Matematika_ápr.1.,szerda
Jó reggelt kívánok!
1. feladat: Számok 20-ig
- A tanult dallal ismételjétek át a számokat 1-10-ig! Itt a link:
https://www.youtube.com/watch?v=kXQ8WR5zRnE
- Ha ez kész, most növekvő, csökkenő sorrendben soroljátok fel a számokat 0 és 20 között!
2. feladat: Összeadás tízesátlépéssel: 6-hoz adunk
A feladatokat a szokásos lépésekkel kérem megoldani!
Fgy. (ceruzás könyv) 71.o./1., 4.
TK. (vastag könyv) 102.o./1.,2.,3. --> A 3. feladathoz kérem a bontásokat, bolhaszámokat!
E-mailben elküldeni a Fgy. 71.o./4. és TK. 102.o./3. feladatait kérem!!!
1. feladat: Számok 20-ig
- A tanult dallal ismételjétek át a számokat 1-10-ig! Itt a link:
https://www.youtube.com/watch?v=kXQ8WR5zRnE
- Ha ez kész, most növekvő, csökkenő sorrendben soroljátok fel a számokat 0 és 20 között!
2. feladat: Összeadás tízesátlépéssel: 6-hoz adunk
A feladatokat a szokásos lépésekkel kérem megoldani!
Fgy. (ceruzás könyv) 71.o./1., 4.
TK. (vastag könyv) 102.o./1.,2.,3. --> A 3. feladathoz kérem a bontásokat, bolhaszámokat!
E-mailben elküldeni a Fgy. 71.o./4. és TK. 102.o./3. feladatait kérem!!!
Írás_04.01. szerda
Jó reggelt kívánok!💥
Ma a ty betűt fogjuk megtanulni írni. (t+y-ból áll, tehát már ismert betűket írunk)
Elhelyezkedése a vonalrendszerben:
A "padlásról" indul, de a "pincébe" is lemegy, a házban fejezzük be.
Tehát mind a három vonalközben írjuk.
- Melegítsük be az ujjainkat! - Kis kezemet...
- A sünis Kisbetűs írólapokban: 46.oldalon kapcsoljuk össze a t és y betűket. Vázoljuk a ty betűt kék színessel!
Folytassuk a munkafüzetben a munkát!
Mf.:✐: 25. - 26.o.
- Az 1. sort kékkel írd!
- A 2.-5. sorig írd át és írd le a szavakat, betűket!
- A 6. sortól olvasd el és írd le a szavakat és mondatot egyszer!
A 26.oldalon:
- az első három sor szorgalmi feladat, ha gyakorolni szeretnél.🦋
- A 4. sorban másolj nyomtatottról írottra! (Figyelj a hosszú magánhangzókra!)
- A kérdésekre írj egy szavas válaszokat a képek alapján!
Nagybetűvel kezdd és tedd ki az írásjelet (.)!
Köszönöm a munkád!🐔 Gabi néni
Ma a ty betűt fogjuk megtanulni írni. (t+y-ból áll, tehát már ismert betűket írunk)
Elhelyezkedése a vonalrendszerben:
A "padlásról" indul, de a "pincébe" is lemegy, a házban fejezzük be.
Tehát mind a három vonalközben írjuk.
- Melegítsük be az ujjainkat! - Kis kezemet...
- A sünis Kisbetűs írólapokban: 46.oldalon kapcsoljuk össze a t és y betűket. Vázoljuk a ty betűt kék színessel!
Folytassuk a munkafüzetben a munkát!
Mf.:✐: 25. - 26.o.
- Az 1. sort kékkel írd!
- A 2.-5. sorig írd át és írd le a szavakat, betűket!
- A 6. sortól olvasd el és írd le a szavakat és mondatot egyszer!
A 26.oldalon:
- az első három sor szorgalmi feladat, ha gyakorolni szeretnél.🦋
- A 4. sorban másolj nyomtatottról írottra! (Figyelj a hosszú magánhangzókra!)
- A kérdésekre írj egy szavas válaszokat a képek alapján!
Nagybetűvel kezdd és tedd ki az írásjelet (.)!
Köszönöm a munkád!🐔 Gabi néni
Angol Emelt 04.01
Kedves Szülők és Gyerekek!
A mai téma: Party time = A party ideje
Peppa's Birthday Party- Peppa szülinapi partija
1. Nézzétek meg a mesét és válaszoljatok a kérdésekre! A füzetbe dolgozzatok!
https://www.youtube.com/watch?v=Qij5UyUYoWk
1) Hány órakor kel fel a család?
2) Mit kapott Peppa? Rajzold le a füzetbe!
3)Melyik labdát választotta Suzy? Rajzold le!
4)Hány éves Peppa? Rajzolj le annyi gyertyát a füzetedbe!
2. Fényképezzétek le a füzetet és küldjétek el nekem 2020. 04. 02. 19:00-ig.
Köszönöm szépen!
Enikő néni
A mai téma: Party time = A party ideje
Peppa's Birthday Party- Peppa szülinapi partija
1. Nézzétek meg a mesét és válaszoljatok a kérdésekre! A füzetbe dolgozzatok!
https://www.youtube.com/watch?v=Qij5UyUYoWk
1) Hány órakor kel fel a család?
2) Mit kapott Peppa? Rajzold le a füzetbe!
3)Melyik labdát választotta Suzy? Rajzold le!
4)Hány éves Peppa? Rajzolj le annyi gyertyát a füzetedbe!
2. Fényképezzétek le a füzetet és küldjétek el nekem 2020. 04. 02. 19:00-ig.
Köszönöm szépen!
Enikő néni
Olvasás_04. 01. szerda
Jó reggelt kívánok!🌷
Bemelegítőfeladat az olvasáshoz:
Pörgess legalább 10x! Egészítsd ki a szótagot! (Szóban kell megoldani, nem kell leírni!)
Szerencsekerék
Ma az olvasókönyv 167. oldalán fogunk dolgozni.
Ok.:167.o.
- Olvasd el a rózsaszínsorban a mássalhangzókat! Karikázd be pirossal a ty betűket!
- Most olvasd el újra és karikázd be kékkel a cs betűket!
- Olvasd el a rózsaszínsorban a magánhangzókat és karikázd be kékkel az ű betűket!
- Szótagolvasás
- Szósor olvasás
"Marcsi babaruhája" című olvasmány olvasása 3x
Végezzetek egy kísérletet az olvasásgyakorlással.
Az 1. olvasáskor anya mérjen 1 percet és jelöljétek be pirossal meddig jutottál 1 perc alatt a szövegben. Aztán fejezd be az első olvasást végig.
Olvasd el másodjára is a szöveget!
A 3. olvasásnál megint mérjen anya 1 percet és jelöljétek megint pirossal, most meddig jutottál!
Számoljátok meg a szótagszámot az első és a harmadik olvasásnál!
Mit tapasztaltatok?😊😍
Visszajelzést kérek! Ezt a két számot kérem visszaküldeni!
(Szótagszám = ahány magánhangzó van benne, ahányat tapsolunk rá.)
Most folytassuk a munkafüzetben!
Mf.: 72.o. egész
Húzd alá a képhez tartozó szót!
Szorgalmi feladat🦋
Ha még nem fáradtál el, egy kis ismétlő feladat.👩👱
Memóriajáték
Köszönöm a munkát! 😎 Gabi néni
2020. március 31., kedd
Társastánc 28.hét
Sziasztok!
A heti feladat táncból, hogy gyakoroljátok a Country-t, amelyhez csatolok egy oktató videót.
https://youtu.be/GKbEJ7EZUuo
Jó gyakorlást! 😉
Balázs bácsi
A heti feladat táncból, hogy gyakoroljátok a Country-t, amelyhez csatolok egy oktató videót.
https://youtu.be/GKbEJ7EZUuo
Jó gyakorlást! 😉
Balázs bácsi
Környezet_márc.31., kedd
Gyerekek!
1. feladatként beszéljétek át, sajnos hogyan szennyezik az emberek a környezetet!
- levegőt --> például: járművek kipufogógázaival (főleg a szén-monoxiddal), gyárak kéményeiből kiáramló füsttel
- vizet --> például: műtrágyával, szennyvízzel, olajjal
- talajt --> például: hulladékokkal (pl.: papír, műanyag tárgyak), rovarirtó szerekkel, növényvédő szerekkel
Nézd át a kerékpáros füzetedből a szelektív hulladékgyűjtést!
2. feladatként töltsd ki, s küldd vissza az alábbi űrlapot!
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfUliqtgFTbXq4wpXIMql2V7NgUf6QyRc86Bw0-k3Zb4dd9DA/viewform?usp=sf_link
3. feladatként beszéljétek meg, az élőlények, s az élettelen dolgok hogyan jutnak energiához!
Segítség hozzá:
4. feladatként nyisd ki a TK-et a 62. oldalon, beszéljétek meg szóban az 1. és 2. feladatot!
5. feladatként nyisd ki a Mf-et a 66-67. oldalon, oldd meg az 5. és a 2. feladatot!
Csak a 66.o./2. feladat megoldásának a képét kérem e-mailben elküldeni!!!!
6. feladatként be kell másolni a kerékpáros füzetbe a 3. feladat segítségét! Ezt kell megtanulnod!
Kész vagy a környezettel!
1. feladatként beszéljétek át, sajnos hogyan szennyezik az emberek a környezetet!
- levegőt --> például: járművek kipufogógázaival (főleg a szén-monoxiddal), gyárak kéményeiből kiáramló füsttel
- vizet --> például: műtrágyával, szennyvízzel, olajjal
- talajt --> például: hulladékokkal (pl.: papír, műanyag tárgyak), rovarirtó szerekkel, növényvédő szerekkel
Nézd át a kerékpáros füzetedből a szelektív hulladékgyűjtést!
2. feladatként töltsd ki, s küldd vissza az alábbi űrlapot!
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfUliqtgFTbXq4wpXIMql2V7NgUf6QyRc86Bw0-k3Zb4dd9DA/viewform?usp=sf_link
3. feladatként beszéljétek meg, az élőlények, s az élettelen dolgok hogyan jutnak energiához!
Segítség hozzá:
4. feladatként nyisd ki a TK-et a 62. oldalon, beszéljétek meg szóban az 1. és 2. feladatot!
5. feladatként nyisd ki a Mf-et a 66-67. oldalon, oldd meg az 5. és a 2. feladatot!
Csak a 66.o./2. feladat megoldásának a képét kérem e-mailben elküldeni!!!!
6. feladatként be kell másolni a kerékpáros füzetbe a 3. feladat segítségét! Ezt kell megtanulnod!
Kész vagy a környezettel!
Feliratkozás:
Bejegyzések (Atom)
Angol 2021.05.25. kedd Revision of Unit 1 & 2
Kedves Szülők és Gyerekek! A mai órán a következő feladatokat oldottuk meg és ellenőriztük: Mf 20/1.2; Mf 21/ 3,4; Mf 19/2. és MF 12/ 2. A ...

-
Jó reggelt! 😊 Kezdjük az írást egy kis ujjtornával! (Kis kezemet tornáztatom...) Ma új betűt tanulunk meg írni: f betű Ez egy nagyon b...
-
Jó reggelt kívánok! Minden év május 23-án van a Teknősök Világnapja. Ennek a napnak az a célja, hogy felhívják a nyilvánosság figyelmét e...
-
Jó reggelt kívánok! Az előző rajz órákon a növényekről, azon belül is a virágokról esett szó. Az elkövetkezendő 2 órán viszont a gyümölcs...