Jó reggelt!🍅
Bemelegítő, ismétlő feladatként párosítsd a beceneveket!
Nevek
Folytassuk egy csoprtosító feladattal!
Borítékos feladat
Ma az olvasókönyved 200. oldalán olvasunk!
- Olvasd el a szavakat, 2x!
- Olvasd tovább a mesét! 2x!
Mondd el! Mi történt, miután Boribon eltűnt?
Folytasd a munkád az olvasás Munkafüzet 84. oldalán!
- Mit ábrázolnak a képek? Jelöld aláhúzással!
- Húzd alá a feleletet a mondatban! Színezz a leírásnak megfelelően!
Levezetésként még egy csoportosító feladat:
Borítékos feladat
Az olvasás Munkafüzet 84. oldaláról kérek visszajelzést!👀
Készen vagy az olvasással! Köszönöm a munkád!🍉 Gabi tanítónéni
2020. május 21., csütörtök
Környezet_május 21., csütrötök
Jó reggelt kívánok!
A mai órán semmi más dolgod nincs, mint a kerékpáros füzetből átismételni az alábbi év eleji tananyagokat:
- iskolával kapcsolatos adatok
- életjelenségek
- növény részei
- időjárás elemei
- évszakok, hónapok, napok, napszakok
- fő testrészek
- ujjaink
- emberi fejlődés szakaszai
- érzékszervek, érzékelések
További szép napot kívánok!
A mai órán semmi más dolgod nincs, mint a kerékpáros füzetből átismételni az alábbi év eleji tananyagokat:
- iskolával kapcsolatos adatok
- életjelenségek
- növény részei
- időjárás elemei
- évszakok, hónapok, napok, napszakok
- fő testrészek
- ujjaink
- emberi fejlődés szakaszai
- érzékszervek, érzékelések
További szép napot kívánok!
Matematika_május 21.,csütörtök
Jó reggelt kívánok!
Bemelegítő feladat:
Végezz fejben láncszámolást! Mondj ki hangosan egy egyjegyű számot, kérj meg valakit, mondjon műveleteket! Például: kimondod, hogy 3, a párod azt mondja, adj hozzá 9-et, te kimondod, hogy az 12, a párod azt mondja, vegyél el belőle 5-öt, te kimondod, hogy az 7, stb. 10 műveletet kérek így kiszámítani!
Feladatod:
Fgy. (ceruzás könyv) 85.o./2.
Füzetbe kérem bemásolni, majd kiszámítani:
A füzetben lévő kivonások megoldásáról képet kérek elküldeni e-mailben!!!
További szép napot kívánok!
Bemelegítő feladat:
Végezz fejben láncszámolást! Mondj ki hangosan egy egyjegyű számot, kérj meg valakit, mondjon műveleteket! Például: kimondod, hogy 3, a párod azt mondja, adj hozzá 9-et, te kimondod, hogy az 12, a párod azt mondja, vegyél el belőle 5-öt, te kimondod, hogy az 7, stb. 10 műveletet kérek így kiszámítani!
Feladatod:
Fgy. (ceruzás könyv) 85.o./2.
Füzetbe kérem bemásolni, majd kiszámítani:
A füzetben lévő kivonások megoldásáról képet kérek elküldeni e-mailben!!!
További szép napot kívánok!
2020. május 20., szerda
Igényfelmérés
Kedves Szülők!
Lassan vége a tanévnek. Sajnos nagyon úgy tűnik, hogy a tanítást a jelenlegi digitális oktatási rendben fogjuk ebben a tanévben befejezni.
A járványügyi intézkedések miatt a mindennapok átszervezésére volt szükség. Köszönjük az eddigi együttműködésüket, mellyel a gyermekeik, a tanulóink sikeres helytállásához hozzájárultak!
Kérem, hogy az elkövetkező időszak tervezőmunkájának elvégzéséhez, töltsék ki az alábbi linken elérhető igényfelmérő kérdőívet! Köszönjük!
Kérdés esetén keressék gyermekük osztályfőnökét vagy az iskola vezetőségét!
A tanévvégi teendőket és információkat iskolánk honlapján és az osztályblogokon keresztül hamarosan közzé fogjuk tenni.
Addig is néhány fontos időpont:
- A tanév vége: 2020. június 15.
- Tanítás nélküli munkanapok: június 11-12-15.
- Utolsó tanítási nap: 2020. június 10. (szerda)
Jó egészséget kívánok mindenkinek!
Lakatosné Tóth Anita
intézményvezető
Angol Emelt 05.20.
Kedves Szülők és Gyerekek!
Köszönöm szépen mindenkinek az elküldött feladatokat!
Összesítem az eddig összegyűlt kisjegyeket és mindenkinek fogok emailben küldeni visszajelzést az eddigi munkájáról !
Összességében NAGYON BÜSZKE VAGYOK MINDEN SZÜLŐRE ÉS GYERKŐCRE!
Mindig pontosan és szépen megkapom a megoldásokat! :)
A mai téma: I can do anything - Song = Bármit meg tudok csinálni!- Dal
1. TK 55.oldal
- Hallgassátok meg a dalt a következő linken!
https://www.youtube.com/watch?v=Fe3A4ktB2Go
- Írjátok a buborékok mellé, mit kérdez Spike Rubytól! ( Anya, Apa segíthet az írásban.)
- Fényképezzétek le!
2. MF 69.oldal
- Mondjátok el angolul, mit kérdez Spike?
- Az első oszlophoz írjátok fel a saját neveteket!
- Válaszoljatok Spike kérdésire! Írjátok be a négyzetekbe a válaszokat:
Ha meg tudjátok csinálni: Yes, I can.
Ha NEM tudjátok megcsinálni: No, I can't.
- A mások két oszlophoz írjátok fel Anya, Apa vagy Tesó nevét!
- Kérdezzétek meg őket angolul!
- Válaszoljanak angolul és írjátok be a válaszokat a táblázatba!
- Fényképezzétek le!
3. A fényképeket küldjétek el az e-mail címemre 2020. 05. 21. 19:00-ig.
Köszönöm szépen!
Jó munkát!
Enikő néni
-Segítségül leírom a dal szövegét angolul és magyarul:
I can do anything = Meg tudok csinálni bármit!
Refrén:
I can do anything, anything!
Meg tudok csinálni bármit, bármit!
I can do anything. What about you?
Meg tudok csinálni bármit. Te hogy vagy ezzel?
Can you click your fingers?
Tudsz csettinteni?
Yes, I can.
Igen, tudok.
Can you touch your toes?
Meg tudod érinteni a lábujjaidat?
Yes, I can.
Igen, megtudom.
Refrén
Can you wink your eye?
Tudsz kacsinatani?
Yes, I can.
Igen, tudok.
Can you see your nose?
Meg tudod nézni az orrod?
Yes, I can.
Igen, meg tudom nézni.
Refrén
Just like You!
Pont mint TE!
Köszönöm szépen mindenkinek az elküldött feladatokat!
Összesítem az eddig összegyűlt kisjegyeket és mindenkinek fogok emailben küldeni visszajelzést az eddigi munkájáról !
Összességében NAGYON BÜSZKE VAGYOK MINDEN SZÜLŐRE ÉS GYERKŐCRE!
Mindig pontosan és szépen megkapom a megoldásokat! :)
A mai téma: I can do anything - Song = Bármit meg tudok csinálni!- Dal
1. TK 55.oldal
- Hallgassátok meg a dalt a következő linken!
https://www.youtube.com/watch?v=Fe3A4ktB2Go
- Írjátok a buborékok mellé, mit kérdez Spike Rubytól! ( Anya, Apa segíthet az írásban.)
- Fényképezzétek le!
2. MF 69.oldal
- Mondjátok el angolul, mit kérdez Spike?
- Az első oszlophoz írjátok fel a saját neveteket!
- Válaszoljatok Spike kérdésire! Írjátok be a négyzetekbe a válaszokat:
Ha meg tudjátok csinálni: Yes, I can.
Ha NEM tudjátok megcsinálni: No, I can't.
- A mások két oszlophoz írjátok fel Anya, Apa vagy Tesó nevét!
- Kérdezzétek meg őket angolul!
- Válaszoljanak angolul és írjátok be a válaszokat a táblázatba!
- Fényképezzétek le!
3. A fényképeket küldjétek el az e-mail címemre 2020. 05. 21. 19:00-ig.
Köszönöm szépen!
Jó munkát!
Enikő néni
-Segítségül leírom a dal szövegét angolul és magyarul:
I can do anything = Meg tudok csinálni bármit!
Refrén:
I can do anything, anything!
Meg tudok csinálni bármit, bármit!
I can do anything. What about you?
Meg tudok csinálni bármit. Te hogy vagy ezzel?
Can you click your fingers?
Tudsz csettinteni?
Yes, I can.
Igen, tudok.
Can you touch your toes?
Meg tudod érinteni a lábujjaidat?
Yes, I can.
Igen, megtudom.
Refrén
Can you wink your eye?
Tudsz kacsinatani?
Yes, I can.
Igen, tudok.
Can you see your nose?
Meg tudod nézni az orrod?
Yes, I can.
Igen, meg tudom nézni.
Refrén
Just like You!
Pont mint TE!
Matematika_május 20.,szerda
Jó reggelt kívánok!
A mai óra feladata, hogy elsajátítsd azt a fajta tízesátlépéses kivonást, amikor a kivonandó hiányzik (például: 15 - __ =8). Azért nem lesz nehéz, mert hasonlóan kell, mint az összeadásban, hiszen itt is a 10 lesz a varázsszám.
Ha nézzük a pár sorral fentebbi példát (15 - __ = 8), azt úgy tudod kiszámítani, hogy 15-ből 5-öt kell elvenni, hogy 10 legyen, ebből a 10-ből pedig még 2-t, hogy a végeredményt kapjuk, a 8-at. Az 5-öt és a 2-t összeadod, az lesz 7, s így már meg is kaptad, hogy 15-ből 7-et kell elvenni, hogy 8 legyen.
Egy másik példa: 16 - __ = 7
Kiszámítása: 16-ból 6-ot kell elvenni, hogy 10 legyen, ebből a 10-ből még 3-at, hogy a végeredményt, a 7-et kapjuk. Összeadod a 6-ot és a 3-at, megkapod, hogy 9, vagyis 16-ból 9-et kell elvenni, hogy 7 legyen.
Remélem, érthető.
Feladatod:
1., Fgy. (ceruzás könyv) 84.o./2. c, d
Segítség hozzá:
2., Fgy. 85.o./1. a, b
Segítség hozzá:
3., Fgy. 83.o./4. a, b
4., Fgy. 84.o./4.
Így kérem:
A Fgy. 84.o./4. feladat megoldásáról képet kérek elküldeni e-mailben!!!
További szép napot kívánok!
A mai óra feladata, hogy elsajátítsd azt a fajta tízesátlépéses kivonást, amikor a kivonandó hiányzik (például: 15 - __ =8). Azért nem lesz nehéz, mert hasonlóan kell, mint az összeadásban, hiszen itt is a 10 lesz a varázsszám.
Ha nézzük a pár sorral fentebbi példát (15 - __ = 8), azt úgy tudod kiszámítani, hogy 15-ből 5-öt kell elvenni, hogy 10 legyen, ebből a 10-ből pedig még 2-t, hogy a végeredményt kapjuk, a 8-at. Az 5-öt és a 2-t összeadod, az lesz 7, s így már meg is kaptad, hogy 15-ből 7-et kell elvenni, hogy 8 legyen.
Egy másik példa: 16 - __ = 7
Kiszámítása: 16-ból 6-ot kell elvenni, hogy 10 legyen, ebből a 10-ből még 3-at, hogy a végeredményt, a 7-et kapjuk. Összeadod a 6-ot és a 3-at, megkapod, hogy 9, vagyis 16-ból 9-et kell elvenni, hogy 7 legyen.
Remélem, érthető.
Feladatod:
1., Fgy. (ceruzás könyv) 84.o./2. c, d
Segítség hozzá:
2., Fgy. 85.o./1. a, b
Segítség hozzá:
3., Fgy. 83.o./4. a, b
4., Fgy. 84.o./4.
Így kérem:
A Fgy. 84.o./4. feladat megoldásáról képet kérek elküldeni e-mailben!!!
További szép napot kívánok!
Olvasás_05.19. szerda
Jó reggelt!🍀
Kevésnek tűnik a feladat, de kérlek, valóban olvasd el a mesét és a szavakat legalább kétszer!😊
Bemelegítő feladat:
Melyik szó hiányzik?
🦋Szorgalmi feladatként egy 2.osztályos feladatot találtam.
Szerintem Ti is megtudjátok már oldani!😉
Keresd a párját!
Készen vagy az olvasással. Köszönöm a munkád!🐕 Gabi tanítónéni
Kevésnek tűnik a feladat, de kérlek, valóban olvasd el a mesét és a szavakat legalább kétszer!😊
Bemelegítő feladat:
Melyik szó hiányzik?
Nyisd ki az olvasókönyved a 198. oldalon.
1. Olvasd el a rózsaszín részt! 2x
1. Olvasd el a rózsaszín részt! 2x
2. A rózsaszín részen minden w-t karikázz be pirossal!
3. Olvasd tovább a mesét a 198. -199. oldalon!(legalább 2x)
4. Próbáld meg elmesélni, eddig mi történt!
Ellenőrizd, hogy jól emlékszel-e a mesére!
A hiányzó szó
5. A 199. oldalon olvasd el az oszlopokat hangosan!
Ügyelj a hosszú mássalhangzók helyes ejtésére!
Szerintem Ti is megtudjátok már oldani!😉
Készen vagy az olvasással. Köszönöm a munkád!🐕 Gabi tanítónéni
Feliratkozás:
Bejegyzések (Atom)
Angol 2021.05.25. kedd Revision of Unit 1 & 2
Kedves Szülők és Gyerekek! A mai órán a következő feladatokat oldottuk meg és ellenőriztük: Mf 20/1.2; Mf 21/ 3,4; Mf 19/2. és MF 12/ 2. A ...

-
Jó reggelt! 😊 Kezdjük az írást egy kis ujjtornával! (Kis kezemet tornáztatom...) Ma új betűt tanulunk meg írni: f betű Ez egy nagyon b...
-
Jó reggelt kívánok! Minden év május 23-án van a Teknősök Világnapja. Ennek a napnak az a célja, hogy felhívják a nyilvánosság figyelmét e...
-
Jó reggelt kívánok! Az előző rajz órákon a növényekről, azon belül is a virágokról esett szó. Az elkövetkezendő 2 órán viszont a gyümölcs...