Jó reggelt kívánok!
A mai feladataid nagyon könnyűek lesznek, mert a számok tulajdonságai közül csak a páros-páratlanságot kell vizsgálnod, illetve az egyjegyű-kétjegyűséget.
Feladatok:
TK. (vastag könyv) 118.o./2. + 119.o./1., 2.
E-mailben elküldeni csak a TK. 118.o./2. feladatának megoldását kérem!!!
További szép napot kívánok!
2020. május 28., csütörtök
Írás_05.28. csütörtök
Jó reggelt!🌻
Tornáztasd meg a kezedet!
Kéztorna
Ma megtanuljuk írni az utolsó betűnket!😁
Ez pedig a nagy Ty betű lesz!
Figyelj az ékezetekre! Ha leírtad, olvasd el! Ellenőrizd!
Tornáztasd meg a kezedet!
Kéztorna
Ma megtanuljuk írni az utolsó betűnket!😁
Ez pedig a nagy Ty betű lesz!
Vizsgáljuk meg a helyét a vonalrendszerben!
Két ismert elemből áll a nagy Ty betű. (T + y)
Mindkét elemet tanultuk már. Csak össze kell kapcsolni!
A nagy T-t a padláson kezdjük írni.
A két elemet ferde vonallal kötjük össze.
Figyeld meg a videón a Ty betű írását!
A NAGYBETŰS írólapok 13. oldalát írd át kékkel!
Most az Írás munkafüzetedet 66. oldalán folytasd a munkát!
Az első sort kékkel, a többit grafittal írd meg!
- Írj Ty betűket!
- Másold le a mondatokat!
- Alkoss egy szavas mondatokat a kérdésre válaszolva a minta alapján!
A mondatot nagybetűvel kezdjük és írásjel van a végén!
Készen vagy az írással!
Köszönöm a munkád!🍒 Gabi tanítónéni
Olvasás_05.28. csütörtök
Jó reggelt!🍨
Egy borítékos feladattal kezdjünk!😊
Párosító
Nyisd ki az olvasókönyvedet a 204. - 205. oldalon!
- Gyakorold a szavak olvasását 2x!
Újra olvasd el, tapsold el szótagolva a szavakat!
- Olvasd tovább a mesét!
- Válaszolj a kérdésekre szóban!
1. Ki jött be a szobába?
2. Mit adott oda a gyerekeknek?
3. Mi nem történt Boribonnal?😉
- Olvasd el a mese befejezését a 205.oldalon! (A szavakat majd holnap olvassuk!)
Befejezésül még egy borítékos feladat:
Párosító
Készen vagy az olvasással! Köszönöm a munkád!💛 Gabi tanítónéni
Egy borítékos feladattal kezdjünk!😊
Párosító
Nyisd ki az olvasókönyvedet a 204. - 205. oldalon!
- Gyakorold a szavak olvasását 2x!
Újra olvasd el, tapsold el szótagolva a szavakat!
- Olvasd tovább a mesét!
- Válaszolj a kérdésekre szóban!
1. Ki jött be a szobába?
2. Mit adott oda a gyerekeknek?
3. Mi nem történt Boribonnal?😉
- Olvasd el a mese befejezését a 205.oldalon! (A szavakat majd holnap olvassuk!)
Befejezésül még egy borítékos feladat:
Párosító
Készen vagy az olvasással! Köszönöm a munkád!💛 Gabi tanítónéni
2020. május 27., szerda
Angol Emelt 05.27.
Kedves Szülők és Gyerekek!
A mai téma: Unit 7 Animal friends - 7. lecke Állatbarátok
1. Tk 56-57.oldal
- Hallgassátok meg a dalt!
https://www.youtube.com/watch?v=IZgIGUIhTCc
- Írjátok a képre az állatok nevét!
Segítségül leírom angolul és magyarul:
1. dog= kutya
2. cat= macska
3. bird= madár
4. snake= kígyó
5. mouse= egér
6. tiger= tigris
- Fényképezzétek le a tankönyvet!
2. Mf 50.oldal
- Nevezzétek meg a képeken az állatokat!
- Rajzoljátok le a hiányó részeket!
3. Mf. 51.oldal
Szeretitek ezeket az állatokat?
Ha igen, akkor rajzoljatok egy mosolygós arcot az állat mellé!
Ha nem, akkor rajzoljatok egy szomorú arcot az állat mellé!
- Fényképezzétek le a munkafüzetet!
4. Küldjétek el a képeket az email címemre 2020.05.28. 20:00-ig!
Köszönöm szépen!
Jó munkát és szép hétvégét!
Enikő néni
Y!
A mai téma: Unit 7 Animal friends - 7. lecke Állatbarátok
1. Tk 56-57.oldal
- Hallgassátok meg a dalt!
https://www.youtube.com/watch?v=IZgIGUIhTCc
- Írjátok a képre az állatok nevét!
Segítségül leírom angolul és magyarul:
1. dog= kutya
2. cat= macska
3. bird= madár
4. snake= kígyó
5. mouse= egér
6. tiger= tigris
- Fényképezzétek le a tankönyvet!
2. Mf 50.oldal
- Nevezzétek meg a képeken az állatokat!
- Rajzoljátok le a hiányó részeket!
3. Mf. 51.oldal
Szeretitek ezeket az állatokat?
Ha igen, akkor rajzoljatok egy mosolygós arcot az állat mellé!
Ha nem, akkor rajzoljatok egy szomorú arcot az állat mellé!
- Fényképezzétek le a munkafüzetet!
4. Küldjétek el a képeket az email címemre 2020.05.28. 20:00-ig!
Köszönöm szépen!
Jó munkát és szép hétvégét!
Enikő néni
Rajz_május 27., szerda
Jó reggelt kívánok!
1., Ismerkedj meg a frottázs technikával!
Ennek az a lényege, hogy papír alá tegyél "érdes" felületű tárgyat, majd egy ceruza segítségével satírozd át! Ha jól dolgozol, az adott tárgynak a felülete át fog ütni a legfelső papírlapra.
Bonyolultan hangzik, de megosztok veled ehhez kapcsolódóan egy videót, nézd meg! Sajnos angol nyelvű, de abból is meg fogod érteni ezt a technikát, ha csak látod, hogyan kell csinálni.
https://www.youtube.com/watch?v=OxNCvckdkU8
2., Készíts minél több frottázst! Ha nagyon ügyes vagy, ezeket nyírd körbe, s ragaszd fel őket egy másik lapra, valamilyen kompozíció kialakításával!
Az elkészült alkotást nem kell nekem elküldened, de ha szeretnéd, megteheted!
További szép napot kívánok!
1., Ismerkedj meg a frottázs technikával!
Ennek az a lényege, hogy papír alá tegyél "érdes" felületű tárgyat, majd egy ceruza segítségével satírozd át! Ha jól dolgozol, az adott tárgynak a felülete át fog ütni a legfelső papírlapra.
Bonyolultan hangzik, de megosztok veled ehhez kapcsolódóan egy videót, nézd meg! Sajnos angol nyelvű, de abból is meg fogod érteni ezt a technikát, ha csak látod, hogyan kell csinálni.
https://www.youtube.com/watch?v=OxNCvckdkU8
2., Készíts minél több frottázst! Ha nagyon ügyes vagy, ezeket nyírd körbe, s ragaszd fel őket egy másik lapra, valamilyen kompozíció kialakításával!
Az elkészült alkotást nem kell nekem elküldened, de ha szeretnéd, megteheted!
További szép napot kívánok!
Matematika_május 27.,szerda
Jó reggelt kívánok!
A mai feladatod nem más, mint a tankönyvben (vastag könyv) megoldani egy oldal műveletet.
Ez pedig nem más, mint a 140. oldal. Az egész 140. oldal!
Annyi javítást kérnék benne, hogy az 1. feladatban a kivonások első oszlopának első művelete 6-6 legyen, ne pedig 3-6.
Az utolsó feladatban nagyon figyelj, hogy ahová egyenlőségjelet kell tenni, oda nem kell írnod számot, hogy mennyivel több!
Az összes feladat megoldásáról képet kérek elküldeni e-mailben!!!
Határidő: május 29., péntek 16 óra
További szép napot kívánok!
A mai feladatod nem más, mint a tankönyvben (vastag könyv) megoldani egy oldal műveletet.
Ez pedig nem más, mint a 140. oldal. Az egész 140. oldal!
Annyi javítást kérnék benne, hogy az 1. feladatban a kivonások első oszlopának első művelete 6-6 legyen, ne pedig 3-6.
Az utolsó feladatban nagyon figyelj, hogy ahová egyenlőségjelet kell tenni, oda nem kell írnod számot, hogy mennyivel több!
Az összes feladat megoldásáról képet kérek elküldeni e-mailben!!!
Határidő: május 29., péntek 16 óra
További szép napot kívánok!
Írás_05.27. szerda
Jó reggelt!
Bemelegítő feladat! Alkoss szavakat! Több jó megoldás is van!
Értelmes szó legyen!
Melegítsd be az ujjaidat! (Gyülekeznek a felhők...)
Ma a nagy Ly betű írását tanuljuk meg.
Bemelegítő feladat! Alkoss szavakat! Több jó megoldás is van!
Értelmes szó legyen!
Melegítsd be az ujjaidat! (Gyülekeznek a felhők...)
Ma a nagy Ly betű írását tanuljuk meg.
Vizsgáljuk meg a helyét a vonalrendszerben!
Két ismert elemből áll a nagy Ly betű. (L + y)
Mindkét elemet tanultuk már. Csak össze kell kapcsolni.
A nagy L-t a padláson kezdjük írni.
A két elemet ferde vonallal kötjük össze.
Figyeld meg a videón a Ly betű írását!
A NAGYBETŰS írólapok 23. oldalát írd át kékkel!
Most az Írás munkafüzetedet 62. oldalán folytasd a munkát!
Az első sort kékkel, a többit grafittal írd meg!
- Írj Ly betűket!
- Másold le a mondatokat!
- Alkoss mondatokat a kérdésre válaszolva!
Figyelj az ékezetekre! Ha leírtad, olvasd el! Ellenőrizd!
Készen vagy az írással! Köszönöm a munkád!🍅 Gabi tanítónéni
Feliratkozás:
Bejegyzések (Atom)
Angol 2021.05.25. kedd Revision of Unit 1 & 2
Kedves Szülők és Gyerekek! A mai órán a következő feladatokat oldottuk meg és ellenőriztük: Mf 20/1.2; Mf 21/ 3,4; Mf 19/2. és MF 12/ 2. A ...

-
Jó reggelt! 😊 Kezdjük az írást egy kis ujjtornával! (Kis kezemet tornáztatom...) Ma új betűt tanulunk meg írni: f betű Ez egy nagyon b...
-
Jó reggelt kívánok! Minden év május 23-án van a Teknősök Világnapja. Ennek a napnak az a célja, hogy felhívják a nyilvánosság figyelmét e...
-
Jó reggelt kívánok! Az előző rajz órákon a növényekről, azon belül is a virágokról esett szó. Az elkövetkezendő 2 órán viszont a gyümölcs...