2020. május 5., kedd

Ének_05.05. - 05.11. keddtől - hétfőig

Dalos szép napot kívánok Gyerekek!🎵🎶🎵

Ismételjünk át egy dalcsokrot!
- A "Hold, hold fényes lánc" című dalt. Ék.:46.o.
- Ajtó, ablak nyitva van... 
- "Konkolylevél" című dalt Ék.: 53.o.
- "Nyuszi Gyuszi" című dalt Ék.:48.o.

Ismételjük át az új mondókát!
Kip-kop kalapács, Kicsi kovács mit csinálsz? Sárga lovat patkolok, Aranyszeggel szegelek. Uccu pajtás, kapj fel rája, Úgyis te vagy a gazdája.

Új dalként ismerjük meg:
Recse, recse, pogácsa  Ék.: 50 oldal

Hallgasd meg! Tanuld meg!

Figyeld meg a dal kottáját! 
- Milyen ritmusértékek találhatók benne? (ti-ti, tá, szün)
- Milyen hangokból áll? (lá, szó, mi, dó)
Emlékszel a kézjelükre?
 A "dó" szolmizációs hang jele az ökölbe zárt kéz.
A többit ismerd fel a játékban!

A munkafüzet 10. oldalán dolgozz a ritmusokkal!
Mf.:10. o./ 3, 4, 5 feladat
Emlékezz!
A 2-es ütemmutató azt jelenti, hogy egy ütembe csak 2 negyed fér.(kettőt koppantunk egyenletesen)
Pl.: Egy ütemben lehet két tá,  vagy két ti-ti, vagy tá szün, vagy ti-ti szün, vagy két szün.

3. feladatban folytasd a dal ritmusát! (Esik az eső..)
4. feladatban tapsold el a kitalált ritmusodat!👏
5. feladatban tapsold és közben mond a ritmusneveket is! (hangoztasd)

Gyakorolj! Köszönöm a munkád!💜                           Gabi tanítónéni

6 megjegyzés:

Angol 2021.05.25. kedd Revision of Unit 1 & 2

 Kedves Szülők és Gyerekek! A mai órán a következő feladatokat oldottuk meg és ellenőriztük: Mf 20/1.2; Mf 21/ 3,4; Mf 19/2. és MF 12/ 2. A ...