Ismételjünk át egy dalcsokrot!
- A "Hold, hold fényes lánc" című dalt. Ék.:46.o.
- Ajtó, ablak nyitva van...
- "Konkolylevél" című dalt Ék.: 53.o.
- "Nyuszi Gyuszi" című dalt Ék.:48.o.
Ismételjük át az új mondókát!
Kip-kop kalapács, Kicsi kovács mit csinálsz? Sárga lovat patkolok, Aranyszeggel szegelek. Uccu pajtás, kapj fel rája, Úgyis te vagy a gazdája.
Új dalként ismerjük meg:
Recse, recse, pogácsa Ék.: 50 oldal
Hallgasd meg! Tanuld meg!
Figyeld meg a dal kottáját!
- Milyen ritmusértékek találhatók benne? (ti-ti, tá, szün)
- Milyen hangokból áll? (lá, szó, mi, dó)
Emlékszel a kézjelükre?
A "dó" szolmizációs hang jele az ökölbe zárt kéz.
A többit ismerd fel a játékban!
A munkafüzet 10. oldalán dolgozz a ritmusokkal!
Mf.:10. o./ 3, 4, 5 feladat
Emlékezz!
A 2-es ütemmutató azt jelenti, hogy egy ütembe csak 2 negyed fér.(kettőt koppantunk egyenletesen)
Pl.: Egy ütemben lehet két tá, vagy két ti-ti, vagy tá szün, vagy ti-ti szün, vagy két szün.
3. feladatban folytasd a dal ritmusát! (Esik az eső..)
4. feladatban tapsold el a kitalált ritmusodat!👏
5. feladatban tapsold és közben mond a ritmusneveket is! (hangoztasd)
Gyakorolj! Köszönöm a munkád!💜 Gabi tanítónéni
Köszönjük (Dani)
VálaszTörlésKöszönöm Krisztián
VálaszTörlésKöszönöm Kevinék
VálaszTörlésÁrvai Réka Busi Judit
VálaszTörlésKöszönjük (Vanda)
VálaszTörlésKöszönjük (J.Csabi)
VálaszTörlés