Jó reggelt!🍫😋
Ma az olvasókönyvben kezdjük a munkát.
Ok.: 153. oldal
A ty-gy-ny megkülönböztetését gyakoroljuk.
Olvasd el 3x a szavakat! Kösd a képekhez a nevüket! (a virág neve: gyopár, a magas hegyeken él)
Ok.: 153.-154. oldal
Olvasd el "A tücsök és a hangya" című La Fontaine (la fontén-nak ejtjük) mesét 3x!
Ha már folyamatosan tudod olvasni, próbáld hangsúlyozva is!
Mit jelent az ebugatta? - haszontalan, mihaszna
Készítsetek az olvasásról videófelvételt, küldjétek el! Lehet messengeren is!
Értékelni fogom! (szempontok: 1. pontosan olvasd, 2. folyamatosan olvasd, 3. a tartalomnak megfelelően hangsúlyozd) Határidő: 03. 21. vasárnap
Ok.: 154. oldal
Töltsd ki a válatkört!
1 .Kik a szereplők?
2. Hol játszódik?
3. Mi a probléma?
4. A probléma megoldása?
Ellenőrzéshez egy kis segítség:
1. tücsök, hangya
2. hét határban, szomszédnál vagy hangyánál
3. éhezik a tücsök
4. "járd el hozzá most a táncot" = Ha nem gyűjtöttél, akkor éhezzél!
Nem igazán jó ez a probléma megoldás.😞 Szerinted mi lenne a jó megoldás?😊 Írd le az olvasókönyv 154. oldal aljára!
Az olvasókönyv 154. oldaláról kérek képet küldeni! Határidő: 03.21. vasárnap
1b.gabi.neni@gmail.com
Írás gyakorlásként kérem az Írás - helyesírás munkafüzet (kicsi sárga) 27. oldalát kitölteni gyöngybetűkkel!
Köszönöm a munkád!🐜
Gabi tanítónéni😊
Köszönöm Vanda
VálaszTörlésKöszönöm, J. Csabi
VálaszTörlésKöszönjük 😊 Kevinék
VálaszTörlés